Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمد حسن انصاریفرد درباره جدایی ناگهانی محسن خلیلی از مدیریت تیم و حضور افشین پیروانی اظهار داشت: امروز پس از این که موضوع را با آقای خلیلی در میان گذاشتیم، از پیروانی و کالدرون دعوت کردیم به باشگاه بیایند و معرفی و صحبت ها درباره انجام کارها صورت گرفت. البته، فردا پنج شنبه هم برای معارفه و آغاز به کار پیروانی به عنوان مدیر تیم، در تمرین تیم حضور خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتخاب پیروانی افزود: او نشان داد در کار خود یکی از بهترین‌ها است. بعد از محمود خوردبین، بسیاری از افراد روی پیروانی نظر داشتند و از او به عنوان مدیری که  به امور مختلف تیم تسلط دارد، یاد می‌کردند. به هرحال افشین پیروانی در زمره برترین‌های تاریخ پرسپولیس از نظر  تعداد بازی و  کاپیتانی است و به واسطه سال‌ها حضور در تیم به عنوان کاپیتان، سرمربی، مربی و مدیر تیم و سال‌ها حضور در تیم ملی تجربیات گران‌بهایی دارد و به واسطه تحصیلات عالیه تا مقطع دکترا و مدیریت قوی  می‌توانند به تیم کمک کند.

انصاریفرد گفت: ما امروز در این زمینه با کالدرون و پیروانی جلساتی داشتیم. بنده صحبت‌هایی درباره این تغییرات داشتم و ضمن معرفی سوابق مدیر جدید تیم در جلسه معارفه هم گفتم که مسایل فنی صفر تا صد با آقای کالدرون است و نظم و انضباط و برنامه ریزی در حوزه اختیارات مدیر تیم خواهد بود. تردیدی نیست، با همدلی و اتحاد میان مجموعه تیم و حمایت هوداران و پیشکسوتان عزیز می‌توان روزهای خوب را تکرار کرد. آقای کالدورن هم نگاه مثبت به موضوع داشته و تاکید داشت پرسپولیس تیم و نام بزرگی است و همه ما موظف هستیم با اتحاد  و همدلی  و سخت کوشی بهترین عملکرد ممکن را داشته و انتظارات را برآورده کنیم.

انصاریفرد در ادامه گفت: همچنین امروز درباره این تغییرات با اعضای هیات مدیره نیز صحبت کردم. می‌دانیم که هواداران هم از دوران حضور پیروانی در تیم و تلاش‌های وی خاطرات خوبی دارد. هواداران با حمایت خود از تیم و کادر فنی می‌توانند شرایطی را فراهم کنند که پرسپولیس به صدر بازگردد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس

مدیرعامل و سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس طی نشستی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان این تیم گفت‌وگو کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در محل این باشگاه با اوسمار ویرا سرمربی سرخپوشان جلسه‌ای را برگزار کرد. در این جلسه، اوسمار گزارشی از وضعیت تیم، بازیکنان و‌ برنامه‌ها برای بازی‌های پیش رو ارائه و درباره مسائل و موضوعات تیم نکاتی را مطرح کرد.

اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اختیار تمدید قراردادها را به مدیرعامل باشگاه سپرده‌اند.

تهمیدات باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرخپوشان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس‌| آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • تازه‌ترین گزارش آماری صندوق هنر منتشر شد/ توضیحات آقای مدیر
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد
  • تحقق شعار سال با آغاز به کار اولین مجتمع خورشیدی حمایتی متمرکز کشور در استان اصفهان
  • نشست سرمربی برزیلی و مدیرعامل پرسپولیس
  • نشست مهم اوسمار ویرا با رضا درویش
  • جلسه درویش و اوسمار در باشگاه پرسپولیس
  • جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس