Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:37:21 GMT

ماکرون: توافق برگزیت در حال نهایی‌شدن است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۸۲۴۹

ماکرون: توافق برگزیت در حال نهایی‌شدن است

رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد توافق بین اتحادیه اروپا و انگلیس بر سر برگزیت در حال نهایی‌شدن است. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه شامگاه چهارشنبه اعلام کرد توافق بین اتحادیه اروپا و دولت انگلیس درباره برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) در حال نهایی شدن است و احتمالاً در نشست شورای اروپا که فردا پنج‌شنبه برگزار می‌شود، به‌تصویب خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماکرون در نشست خبری مشترک با «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان ضمن اعلام این خبر افزود: «من معتقدم این توافق در حال نهایی شدن است و ما فردا قادر خواهیم بود که از آن حمایت کنیم.»

مذاکرات مقامات اتحادیه اروپا و انگلیس برای دستیابی به توافق برگزیت دیروز سه‌شنبه تا پاسی از شب ادامه داشت و امروز نیز دو طرف مذاکرات فشرده‌ای داشتند.

وزیر برگزیت انگلیس: لندن بیانیه سیاسی برای اتحادیه اروپا ارسال کرده استآلمان: تا آخرین دقایق برای برگزیت منظم تلاش می‌کنیمگفتگوی رئیس جمهور فرانسه با نخست وزیر انگلیس درباره برگزیت

انگلیس تنها دو هفته دیگر برای خروج از اتحادیه اروپا مهلت دارد و دولت این کشور رغبت چندانی به درخواست تمدید این مهلت نشان نداده و می‌خواهد تا روز 31 اکتبر (9 آبان) به هر قیمت ولو بدون توافق، برگزیت را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/.+

 

R1535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مذاکرات برگزیت اخبار "انگلیس" اخبار "فرانسه" امانوئل ماکرون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مذاکرات برگزیت اخبار انگلیس اخبار فرانسه امانوئل ماکرون مذاکرات برگزیت اخبار انگلیس اخبار فرانسه امانوئل ماکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، جوسپ بورل - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد که تحریم‌های پیشنهادی، ممنوعیت انتقال قطعات مورد نیاز برای تولید پهپاد و موشک در ایران و صادرات آن به آنچه وی گروه‌های نیابتی ایران در منطقه خواند، شامل می‌شود.

بورل گفت: ما درباره گسترش تحریم‌ پهپادی ایران به نحوی که تولید موشک‌ و احتمال انتقال آن‌ها به روسیه را شامل شود، به توافق سیاسی دست یافتیم.

وی افزود: حوزه تحریم‌ها نیز بر اساس پیشنهاد اعضای شورا، کل منطقه خاورمیانه و دریای سرخ را شامل می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه