Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد در حال تهیه دستورالعملی هستند تا چهره های هنری و ورزشی که در برنامه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند اصول‌ها و چارچوب‌ها را رعایت کنند و این دستورالعمل تا هفته آینده نهایی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه از حواشی پوشش برخی بازیگران سخن گفت و از اقدام برای تهیه یک دستورالعمل در این باره خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره گفت: طبیعی است که هر حرکت خلاف عرف پذیرفته نیست و مورد اخیر بیشتر بازیگران مطرحِ تلویزیون بودند ولی سینما هم فرقی نمی کند.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد: در حال تهیه دستورالعملی هستیم تا چهره های هنری، سینمایی، ورزشی که در برنامه های مختلف حضور پیدا می کنند اصول ها و چارچوب ها را رعایت کنند و این دستورالعمل تا هفته آینده نهایی خواهد شد.

نجفی اضافه کرد: برگزارکنندگان مراسم سینمایی باید متعهد شوند اصول و چارچوب هایی را رعایت کند تا شاهد موارد این چنینی نباشیم.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در پایان گفت: در چند سال اخیر درخواست ما در جشنواره ملی فیلم فجر این بود که مثل خیلی از رویدادهای معتبری که اتفاق می افتد، عوامل با لباس رسمی حضور پیدا کنند تا هم شأنیت مراسم هم افراد رعایت شود و اگر به این سمت برویم اتفاق خوبی رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش تلویزیون روابط عمومی سازمان فرهنگ و هنر مدیر روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت قطعنامه شورای امنیت درباره آتش‌بس فوری در غزه ضروری است

رئیس شورای اروپا ضمن استقبال از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش‌بس فوری در غزه، رعایت این قطعنامه را ضروری دانست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «شارل میشل» عصر امروز (دوشنبه) با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: من رای شورای امنیت سازمان ملل را که به وضوح خواستار آتش‌بس فوری در غزه است، تحسین می‌کنم.

وی با اشاره به بیانیه هفته گذشته شورای اروپا درباره توقف فوری جنگ در غزه، تصریح کرد: اکنون ضروری است که این قطعنامه رعایت شود.

دیگر خبرها

  • واکنش جبلی به هزینه میلیاردی برای دعوت از سلبریتی‌ها
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • رعایت قطعنامه شورای امنیت درباره آتش‌بس فوری در غزه ضروری است
  • سیل جان ۲ نفر را تفت گرفت
  • رییس سازمان سینمایی به عیادت هنرمندان رفت