Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی موهبتی روز چهارشنبه در حاشیه سمینار فرمانداران سیستان و بلوچستان که با موضوع انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: تلاش بر این است که انتخابات در کشور به صورت الکترونیکی برگزار و احتمالا براساس تصمیم ستاد انتخابات کشور در برخی از شهرستان‌های این استان نیز این موضوع اجرا شود.

وی افزود: در دوره قبل، انتخابات در تعدادی از شهرستان‌های کشور به صورت الکترونیکی برگزار شد که در این دوره نیز تلاش می‌شود انتخابات در تمام شهرستان‌ها به صورت الکترونیکی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی ارائه کدملی و کارت‌ملی از سوی رای دهندگان ضروریست لذا از همه هم استانی‌ها تقاضا می‌شود در فرصت باقیمانده برای اخذ کارت ملی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها و امکانات باید به شکلی فراهم شود که مردم در روز انتخابات کمتر وقتشان گرفته شود، بیان کرد: تصمیم‌گیری برای افزایش تعداد صندوق‌های اخذ رای بر عهده هیات‌های اجرایی است که این هیات‌ها هنوز شکل نگرفته اما احتمالا با توجه به مهاجرپذیری و افزایش جمعیت بعضی شهرها مانند زاهدان و چابهار تعداد صندوق‌ها در مقایسه با انتخابات دوره قبل هفت درصد و در بعضی شهرها تا سه درصد افزایش یابد.

موهبتی تاکید کرد: در برگزاری انتخابات باید به گونه‌ای رفتار کنیم که اعتماد مردم جلب شود و مردم به امانت‌داری مجریان انتخابات بیشتر اعتماد کنند.

وی گفت: در شرایط فعلی که جنگ تحریمی و اقتصادی در کشور حاکم است باید شرایطی فراهم شود که با حضور مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری یاس و ناامیدی دشمنان فراهم و امیدواری دلدادگان به نظام را به دنبال داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان از جوانان،بانوان، نخبگان و تحصیل‌کردگان استان خواست تا با حضور در رقابت‌های انتخاباتی زمینه ترغیب وتشویق مردم را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو فراهم کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احراز هویت انتخابات مجلس شورای اسلامی استاندار سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از جان باختن ۳ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان | ۳ مصدوم در منطقه عسلویه | هشدارهای سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به مردم

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مرگ ۳ نفر مربوط به سیلاب هایی بود که دیروز در سیستان و بلوچستان داشتیم. هشدار قرمز مربوط به امروز بود که تا این لحظه فقط ۳ مصدوم در منطقه عسلویه داشتیم. توصیه ما به هموطنان این است که از توقف در حاشیه رودخانه ها،دهانه پل ها و در حاشیه سدها پرهیز کنند.

کد خبر 844843 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از جان باختن ۳ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان | ۳ مصدوم در منطقه عسلویه | هشدارهای سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به مردم
  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور