Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، کاروان ورزشی کشورمان اعزامی به اولین دوره بازی‌های جهانی ساحلی که در ۴ رشته پای در این میدان گذاشته بود با کسب ۳ مدال طلا، نقره و برنز به کار خود پایان داد.

کاروان ورزشی ایران ۱۷ ورزشکار به این دوره از بازی‌ها اعزام کرده بود که ۱۲ ورزشکار تیم ملی فوتبال ساحلی را تشکیل می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان کشورمان تیم‌های اوکراین، سنگال و پاراگوئه را با موفقیت پشت سر گذاشتند و به دیدار نیمه نهایی راه یافتند.

این تیم قدرتمند و باانگیزه با شکست برابر روسیه در دیدار نیمه نهایی از راهیابی به فینال بازماند تا در شب پایانی بازی‌ها برای کسب مدال برنز به مصاف تیم ایتالیا برود.

ملی پوشان کشورمان در این دیدار نیز با انگیزه ظاهر شدند و بعد از تساوی ۵ بر ۵ در وقت اضافه، در ضربات پنالتی با به ثمر رساندن ۳ گل پیروز میدان شدند و مدال برنز این دوره از بازی‌ها را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: مراسم افتتاحیه بازی‌های ساحلی قطر برگزار شد

کشتی، لشگر یک نفره

فدراسیون کشتی که در دوران طولانی سرپرستی حضور در مسابقات کسب سهمیه این بازی‌ها را فراموش کرده و این فرصت ارزشمند را از دست داده بود بعد از رایزنی صالحی امیری با لالوویچ صاحب یک سهمیه شد تا پویا رحمانی ملی پوش قدرتمند مازندرانی جواز حضور در این بازی‌ها را بدست آورد.

رحمانی با قدرت و تکنیکی مثال زدنی توانست در کمتر از ۵ ساعت ۶ حریف قدرتمند از کشور‌های ترکیه، برزیل، آمریکا، یونان و آذربایجان را مقتدترانه از پیش رو برداشته و مدال طلای این بازی‌های را بر گردن آویزد.

کشتی‌های رحمانی آنقدر جذاب و دیدنی بود که شب گذشته پس از مراسم توزیع مدال توسط  صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران، نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی با حضور در کنار رئیس کمیته ملی المپیک و سجادی سرپرست کاروان توکیو۲۰۲۰ و پویا رحمانی، به وی تبریک گفت و عملکردش را تحسین کرد.

کاراته با دختر تکنیکی خود نقره‌ای شد

سومین رشته کاروان ورزشی کشورمان کاراته بود.

فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی نمایندگان کاراته کشورمان در این دوره از بازی‌های ساحلی جهانی بودند که فاطمه صادقی موفق به کسب نخستین مدال کاروان کشورمان شد.

صادقی که به تازگی از تیم ملی امید به بزرگسالان آمده و رنگ ۱۷ دنیا را دارد با شکست تمام حریفان قدرتمند خود به دیدار فینال و مصاف با سانچز اسپانیایی راه یافت که نفر برتر رنکینگ دنیا می‌باشد.

وی علیرغم اینکه شایستگی کسب مدال طلا را نیز داشت به ورزشکار هموطن رئیس فدراسیون جهانی نتیجه را واگذار کرد تا تیم‌دو نفره نیز یک مدال نقره ارزشمند برای کاروان ورزشی ایران بدست آورد.

ابوالفضل شهرجردی دیگر نماینده کشورمان در کاتا که در گروه A با بوتاند ناگی از مجارستان، فلیپه کنتراراس از کلمبیا، ایلیا اسمورگانر از آلمان، احمد زیگی زارستا از اندونزی، مین داک از فرانسه، آریل تورس از آمریکا و علی صاف اوغلو از ترکیه همگروه شده بود نتوانست به دور بعد صعود کند.

سنگنوردی تنها رشته بی مدال

در پایان مسابقات سنگ نوردی نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی در بخش زنان، الناز رکابی با کسب دو امتیاز تاپ و ۴ امتیاز bonus در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به مرحله پایانی بازماند؛ در بخش مردان نیز علی برات‌زاده با کسب دو امتیاز تاپ و ۴ امتیاز bonus در جایگاه چهاردهم ایستاد و از راهیابی به مرحله پایانی بازماند تا این تیم تنها رشته بی مدال کاروان باشد.

با توجه به اینکه دیدار‌های فینال چند رشته هنوز برگزار نشده رده بندی نهایی مشخص نیست، اما کاروان کیفی و کوچک کشورمان تا بدین لحظه با ۳ مدال طلا، نقره و‌برنز در جایگاه هشتم جدول بازی‌ها قرار دارد.

لازم به توضیح است سرپرستی این کاروان پیمان فخری سرمربی موفق شمشیربازی و مدیر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک برعهده داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بازی های جهانی ساحلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6085992 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است