Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس با بیان اینکه حضور قدرت های بیگانه از آن سوی آبها، منطقه خلیج فارس و خاورمیانه را طی دهه های گذشته بحرانی‌تر و شکاف میان ملت ها را بیشتر کرده است، گفت: تنها راه رهایی منطقه خلیج فارس تعامل و مذاکره است.

به گزارش ایسنا، سفارت ایران در فرانسه در حساب توییتری خود به نقل از بهرام قاسمی سفیر کشورمان نوشت: نخبگان و اندیشمندان جهان امروز به خوبی و به تجربه دریافته اند" انباشت دلارهای نفتی برای پرداخت به سوداگران مرگ و فروشندگان سلاح ضامن هیچ امنیتی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
سفارت ایران در پاریس همچنین در توییت دیگری نوشته است: حضور قدرت‌های بیگانه از آن سوی آبها، منطقه خلیج فارس و خاورمیانه را طی دهه‌های گذشته بحرانی تر و شکاف میان ملت ها را بیشتر و به رشد افراط گرایی، فقر، عدم توسعه اقتصادی و سیاسی و خصومت های بی پایان دامن زده است. تنها راه رهایی منطقه خلیج فارس از تنش، تعامل، گفتگو و مذاکره است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهرام قاسمی حفظ امنیت در خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه

به گزارش همشهری آنلاین، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایرنا ضمن اشاره به برخی ادعاها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.

وی تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم با کشورهای عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.

اخیرا برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری نادرست مدعی مذاکره مستقیم مقامات کشورمان با طرف آمریکایی و برخی تغییرات در سازوکارهای مذاکراتی شدند.

کد خبر 846091 برچسب‌ها توافق هسته‌ای ایران ایران و آمریکا خبر ویژه تحریم

دیگر خبرها

  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • ساحل زیبا و شگفت انگیز «دَستیر» در خلیج فارس
  • برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟ | پاسخ یک مقام آگاه
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس