Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@11:14:47 GMT

جانشین برانکو در الاهلی رسما معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۸۸۱۰

به گزارش فارس، باشگاه الاهلی عربستان اعلام که با کریستین گروس، سرمربی سابق خود تا پایان فصل قرارداد امضا کرده است.
برانکو سرمربی سابق پرسپولیس ماه گذشته از مربیگری الاهلی برکنار شده بود. این باشگاه متمول سعودی امروز با سرمربی کروات تسویه حساب مالی کرده بود. گروس پیش از این سابقه مربیگری در الاهلی را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!

ایسنا/خوزستان بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که کسی آخرین دستاورد فراز کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد، گفت: او قبل از اینکه مدیرعامل خیبر شود، یک فصل ناموفق در مربیگری با خیبر، شاهین بوشهر، نفت مسجدسلیمان و یکی دو تیم دیگر داشت.

کامل شریفی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: فراز کمالوند باید قدردان مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان یا هر گروه و واسطه‌ای باشد که این فرصت را به او دادند تا مجدداً در سطح اول فوتبال ایران مربیگری کند زیرا او از مربیگری در این سطح فاصله گرفته بود. او حتی دنیای مربیگری را رها کرده بود و به عالم مدیریت به عنوان مدیرعامل خیبر خرم آباد رفته بود. بنابراین مربیگری در نفت آبادان و لیگ برتر هدیه‌ای بود که از طرف مدیرعامل باشگاه صنعت نفت به کمالوند داده شد و باید قدر این هدیه و فرصت را بداند.

چند فصلی است که چرخ گردون فوتبال به نفع کمالوند نبوده است

وی ادامه داد: کسی آخرین دستاورد فراز کمالوند را به یاد ندارد؛ او قبل از اینکه مدیرعامل خیبر شود یک فصل ناموفق در مربیگری با خیبر، شاهین بوشهر، نفت مسجدسلیمان و یکی دو تیم دیگر داشت. البته کمالوند به هر تیمی که رفته وقت و انرژی گذاشته اما چند فصلی است که چرخ گردون فوتبال به نفع او نبوده است.

کمالوند توانایی خوبی در جمع کردن تیم دارد

بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: به هر حال چنین مربیانی مانند کمالوند به سختی ممکن است مجدداً وارد چرخه مربیگری فوتبال ایران به ویژه لیگ برتر شوند. البته هواداران فوتبال در آبادان به واسطه حضور قبلی کمالوند در این شهر خاطرات خوبی با او داشتند و با توجه به اینکه مربیان قبلی در این تیم شکست خورده‌اند از حضور او در صنعت نفت استقبال شد. کمالوند توانایی‌های خوبی در جمع کردن تیم دارد، البته یکسری ضعف‌ها وجود دارد که فعلا نمی توان به آن پرداخت. برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم قدر این فرصت را بداند.

انتظار هواداران نفت به حداقل رسیده است

او عنوان کرد: آنچه نتیجه را رقم می‌زند کیفیت و توانایی بازیکنان و اندیشه و تمرینات به روز مربیان است. من نیز به عنوان یک همکار برای کمالوند در آبادان آرزوی موفقیت دارم. نکته قابل تامل نیز این است که در حال حاضر انتظار تماشاگران آبادانی به حداقل رسیده است و این برای کمالوند یک حسن محسوب می‌شود زیرا شرایط برای کار کردن یک مربی با توجه به شرایط فشاری از سوی هوادار روی آن نیسن، خوب است. مانند آنچه فصل گذشته بر عبدالله ویسی گذشت و انتظارات هواداران به حداقل رسیده بود و او موفق هم شد و توانست سهمیه را حفظ کند.

9 هفته فرصت کمی برای صنعت نفت نیست

شریفی تاکید کرد: بازی های سخت صنعت نفت در خانه است و البته می تواند حداقل آن‌ها را متوقف کند. بازی با تیم های هم سطح نیز خارج از خانه است و می توان از آن ها امتیاز گرفت. ۹ هفته صنعت نفت فرصت دارد که اصلا زمان کمی نیست و بحث ۲۷ امتیاز است و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

همه باید تا روز آخر بجنگند

او خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت، کادرفنی و بازیکنان باید تا روز آخر برای یک هدف بجنگند و به پشت سر خود و نتایج گذشته نگاه نکنند و امیدشان به خودشان و توانایی‌شان باشد. امیدوارم مانند فصل قبل جشن بقای تیم با حضور کمالوند و همکارانش برپا شود و شادی مجددا در بین هواداران تیم ایجاد شود.

باشگاه از نظر پیشرفت روی پله نخست قرار دارد

بازیکن سابق صنعت نفت آبادان گفت: لیاقت مردم آبادان با این شور و علاقه بیشتر از این است. در دهه ۷۰ به واسطه دوران موفقی که ما رقم زدیم، تماشاگران عاشق تیم شدند اما هر چقدر به مرور زمان شور و عشق هواداران تیم نفت بیشتر رشد کرد، متاسفانه باشگاه صنعت نفت نتوانست سطح خود را همزمان با این شور، علاقه و عشق بالا ببرد، یعنی نتوانست پیشرفت کند. اگر در همین راستا نموداری ترسیم شود، در حالی که شور و علاقه هواداران نفت روی پله صدم است، خود این باشگاه از نظر پیشرفت روی همان پله نخست مانده است.

هواداران حامی تیم باشند

شریفی بیان کرد: امیدوارم روزی برسد که صنعت نفت در تمام ابعاد خود را به سطحی برساند که مدنظر مخاطبینش است. به هر حال امیدوارم در ۹ هفته پایانی لیگ بیست و سوم اتفاقات خوبی برای صنعت نفت رقم بخورد و این تیم از بازی پیش رو مقابل سپاهان عیدی خوبی به هوادارانش بدهد، ضمن اینکه از هواداران می‌خواهم تا آخرین بازی حامی صنعت نفت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ جانشین آزمون معرفی شد!
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!
  • احمدنور سوژه الوحده برای رویارویی با تیم سابق
  • ترکیب احتمالی ایران با معرفی جانشین آزمون