Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@00:39:23 GMT

اعتصاب دانشجویان در بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۸۸۱۹

اعتصاب دانشجویان در بارسلونا

دانشجویان در بارسلونا اعتصابی ۷۲ ساعته را آغاز کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دانشجویان در بارسلونا در حمایت از رهبران این منطقه که در زندان هستند، اعتصابی ۷۲ ساعته را آغاز کردند.

این در حالی است که بارسلونا از روزهای گذشته، پس از آن‌که ۹ تن از ۱۲ مقام رسمی کاتالونیا که در همه‌پرسی استقلال این منطقه در سال ۲۰۱۷ دست داشتند احکام سنگین قضایی دریافت کردند، شاهد تظاهرات گسترده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوان عالی اسپانیا ۹ نفر از رهبران جدایی‌طلب کاتالونیا را به‌خاطر نقش‌شان در همه‌پرسی سال ۲۰۱۷ میلادی، به ۹ تا ۱۳ سال زندان محکوم کرد.

سه نفر دیگر از رهبران جدایی‌طلب کاتالونیا به نافرمانی متهم شدند اما مشمول مجازات زندان قرار نگرفتند.

«اوریول ژانکرز»، معاون رئیس کاتالونیا، به‌خاطر نقشش در برگزاری همه‌پرسی استقلال به ۱۳ سال زندان محکوم شد. مجموع احکام زندان متهمان به ۱۰۰ سال می‌رسد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رهبران انگلیس و فرانسه از اسرائیل برای پاسخ ندادن به حمله ایران

به گزارش جماران؛ به نقل از شفقنا، سران انگلیس و فرانسه از اسرائیل خواستند پاسخ حمله بامداد یکشنبه ایران را ندهد.

الجزیره نوشت: امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، حمله ایران به اسرائیل را  با حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در سوریه «نامتناسب» خواند. مکرون به رسانه‌های فرانسوی گفت: «ما هر کاری می‌توانیم انجام می‌دهیم تا از تشدید تنش جلوگیری کنیم و اسرائیل را متقاعد کنیم که نباید با تشدید بیشتر به حمله ایران پاسخ دهد».

مکرون گفت: فرانسه برای «تضمین حفاظت از اسرائیل» در کنار اسرائیل خواهد بود و  اواخر امروز با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل صحبت خواهم کرد.

در همین حال، دیوید کامرون، وزیر خارجه بریتانیا نیز از اسرائیل خواست که تلافی نکند و گفت که تمرکز باید بر آتش بس در غزه باقی بماند. کامرون به اسکای نیوز گفت: ما اصرار داریم که تنش نباید تشدید شود. امیدواریم که پاسخی تلافی جویانه وجود نداشته باشد. کامرون مدعی شد حمله ایران شکست خورده و نیازی به پاسخ تل آویو نیست.

دیگر خبرها

  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • شیخ قره‌داغی: کسی که در کنار دشمنان بأیستد با همانها محشور خواهد شد
  • بلینکن به رهبران یهودی: تشدید تنش با ایران به‌نفع‌مان نیست
  • سایه شوم اعتصاب‌های گسترده بر سر بازی‌های المپیک پاریس
  • فراخوان برای تداوم اعتصاب‌ها در پست بانک آلمان
  • بایدن برای کمک به اسرائیل دست به دامان رهبران کنگره شد
  • بایدن: با رهبران گروه 7 درباره حمله ایران به اسرائیل صحبت کردم
  • درخواست رهبران انگلیس و فرانسه از اسرائیل برای پاسخ ندادن به حمله ایران
  • بایدن: با رهبران گروه هفت درباره حمله بی سابقه ایران به اسرائیل صحبت کردم