Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه انتخابات انجمن اولیا و مربیان در دبیرستان متوسطه اول طاهره این ناحیه گفت: تحول بنیادین در آموزش و پرورش منهای خانواده ممکن نیست و در نظر گرفتن خانواده در جریان آموزش و پرورش باعث می‌شود که بخش قابل توجهی از اهداف محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او جایگاه خانواده را در اسناد بالادستی دانست و اظهار داشت: خانواده رکن دوم تعلیم و تربیت است که باید به آن بیش از پیش توجه داشت.

نیسی گمراوی اهمیت خانواده را به اندازه اهمیت ۴ نهاد اصلی حاکمیت عنوان و تصریح کرد: انجمن اولیا و مربیان را نباید از نگاه سنتی مشاهده کرد و باید در عمل و تامین منابع و ساختار و فعالیت‌ها رکن خانواده حقش ادا شود.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز بر نقش راهبری خانواده‌ها تاکید کرد و بیان داشت: خانواده‌ها نیز باید راهبرد‌های آموزشی را مورد توجه قرار دهند تا تحول در آموزش و پرورش اقدام شود.

این مقام مسئول جایگاه انجمن اولیا و مربیان را به عنوان متولی راهبری تحول در حوزه خانواده دانست و افزود: نگاه و افق دید ما باید مبتنی بر سند تحول بنیادین باشد، ضمن اینکه ماموریت انجمن در ۴ حیطه معرفی می‌شود و در کوتاه مدت باید تمهیدات لازم برای ارتقا آن در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/گ

نقش انجمن اولیا و مربیان در پیشرفت دانش آموز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد، گفت: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.

به گفته وی تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرائی خاطر نشان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وزیر آموزش و پروروش تصریح کرد: به هنرستان های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی