Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: باید تلاش کنیم با دعوت و حنایت از سرمایه گذاران صنایع تبدیلی و تکمیلی را در استان اردبیل بر اساس نیاز کشاورزی در سطح استان ایجاد و راه‌اندازی کنیم تا کشاورزان با روحیه‌ای مضاعف به تولید بپردازند. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو شامگاه امروز در جلسه ساماندهی واحدهای صنایع تبدیلی استان اردبیل اظهار داشت: در استان اردبیل با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های اجرایی حمایت‌های همه جانبه از سرمایه گذران در اولویت و دستور کار مسئولان استان قرار گرفته است و در نهایت برای توسعه عرصه‌های کشاورزی استان اردبیل تلاش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توسعه کشاورزی و صتایع تبدیلی و تکمیلی در شمال استان اردبیل افزود: امروزه شاهد ایجاد و راه‌اندازی کارخانجات و واحدهای تولیدی بسیاری در شمال استان اردبیل در کشت و صنعت مغان به همت سرمایه‌گذار این مجتمع هستیم که این کارها در این منطقه بسیار مثبت به شمار می‌رود و می‌تواند در راستای توسعه کشاورزی نیز موثر باشد.

بهنام‌جو درباره مجوز‌های ایجاد کارخانجات و صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز تصریح کرد: سرمایه‌گذار مجتمع صنایع تبدیلی در کشت و صنعت مغان باید برای هر واحد تولیدی خود مستقل مجوز دریافت کند و در این راستا سازمان جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌های ذیربط همکاری لازم را خواهند داشت.

‌دستور ویژه وزیر صنعت برای راه‌اندازی صنایع تبدیلی سیب در کشور؛ فروش سیب بهبود می‌یابد + فیلمصنایع تبدیلی و تکمیلی بسته‌بندی خرما در شهرستان شادگان احداث می‌شودصنایع تبدیلی در منطقه کالپوش سمنان ایجاد شود

استاندار اردبیل راه‌اندازی شهرک گلخانه‌ای و واحدهای صنایع تبدیلی در شمال استان اردبیل را برای اشتغال جوانان مهم دانست و بیان کرد: سرمایه‌گذار کشت و صنعت مغان قصد دارد کارخانه قند را توسعه داده و کارخانه‌های روغن کشی، رب گوجه فرنگی و بسته‌بندی و پروده زیتون را با آخرین متدهای استاندارد در منطقه ایجاد کند و بیشتر دستگاه‌های خط تولید خریداری شده است‌.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی جنوب استان اردبیل نیز اظهار کرد: مشکلات و مسائل کارخانه نئوپان شهرستان خلخال در جنوب استان اردبیل نیز با صدور مجوز توسعه این کارخانه توسط دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود تا در اینده شاهد توسعه فعالیت‌های این کارخانه باشیم.

انتهای پیام/

R41374/P4001/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابوالقاسم محی الدینی در دیدار با مدیران مجموعه پارک علم و فناوری استان گفت: پیشنهادی از سوی شهرداری مطرح شد مبنی بر این که طرح اولیه‌ای با همکاری مشترک شهرداری و پارک علم و فناوری استان تهیه و ارائه شود تا دیوار‌های مقابل کارخانه برداشته شده و فضای مقابل کارخانه که در اختیار مجموعه کارخانه هم باشد، به عنوان یک فضای شهری زیبا برای استفاده شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار یزد افزود: با افزوده شدن این فضا به فضای در دسترس شهروندان، علاوه بر زیباسازی بصری شهری، تعامل بین مردم و مجموعه فناوری نیز افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: مدیران مجموعه پارک و علم و فناوری استان پس از بررسی‌های لازم، آمادگی خود را در این زمینه اعلام می‌کنند.

محی الدینی در خصوص مباحثی که در حوزه اجرای شبکه فیبر نوری در سطح شهر یزد مطرح شده بود، گفت: متأسفانه پیمانکاران شرکت سرمایه گذار مشکلاتی در اجرای فیبر نوری ایجاد کرده بودند که مقرر شد با اخذ تعهدات لازم و همچنین پرداخت هزینه خسارتی که این شرکت‌ها وارد کرده اند، مجوز جدیدی صادر می‌شود تا شبکه فیبر نوری در سطح شهر تکمیل شود.

شهردار یزد درباره تعامل و همکاری شهرداری با صندوق پژوهش و فناوری استان اظهار داشت: با توجه به این که شهرداری یزد از سال گذشته سهامدار این صندوق شده است، به زودی تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و رئیس صندوق امضا خواهد شد که انشاالله بستر همکاری‌های سازنده بین دو نهاد در زمینه‌های فناوری، نوآوری و خلاقیت به ویژه در حوزه‌های دانش بنیان را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: در حوزه‌های خلاقیت و نوآوری و ایجاد ناحیه فناوری هم مقرر شد مجموعه پارک علم و فناوری استان طرح‌های خود را درخصوص ایجاد این ناحیه به شهرداری ارائه کند تا پس ازبررسی این طرح‌ها در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر، جهت اخذ مجوز به کمیسیون‌های مربوطه ارسال شود.

دیگر خبرها

  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • توسعه مزارع نوآور بهره‌ور راهکاری برای ایجاد تحول در کشاورزی
  • راه‌های گسترش سرمایه‌گذاری در فارس بررسی شد
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • پیله مشکلات نوغاندارای؛ نبود صنایع تبدیلی است