Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رادیو اربعین، حامد سجادی با اشاره به اینکه جمعیت زائرانی که در حال بازگشت از سفر اربعین هستند رو به افزایش است، اظهار داشت: درمجموع ۷۷ هزار نفر از زائران اربعین در خاک ایران به مراکز درمانی و امدادی جمعیت هلال‌احمر مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵ هزار نفر از این افراد خدمات امدادی دریافت کردند، افزود: ۴۵ هزار نفر از زائران اربعین در موکب‌ها و اقامتگاه‌های جمعیت هلال‌احمر اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات امداد نجات جمعیت هلال‌احمر بابیان اینکه بیش از ۱۸ هزار نفر خدمات متنوعی ازجمله کنترل فشارخون و خدمات پانسمانی و ... دریافت کردند، یادآور شد: در این مدت درمجموع ۱۳۶ نفر مصدوم در خاک ایران داشتیم که به مراکز درمانی منتقل شدند.

سجادی بابیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران در خاک عراق نیز از دیگر اولویت‌های جمعیت هلال‌احمر است، بیان کرد: ۳۵۰ نفر از بیماران و مصدومان از عراق به مرز ایران منتقل شدند.

کد خبر 4748893

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 بازگشت زائران اربعین سازمان امداد و نجات هلال احمر اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شهرکرد شیراز بیرجند استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵۰۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در ۱۲ روز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بابک یکتاپرست گفت: از مجموع ماموریت‌های انجام یافته پرسنل اورژانس از ۲۴ اسفند تا ششم فروردین، بیش از ۱۴۹ هزار و ۸۰۰ ماموریت مربوط به حوادث غیرترافیکی و حدود ۳۲ هزار و ۷۰۰ ماموریت ترافیکی بوده است.

­

این مقام مسئول افزود: در این مدت زمان، ۴۱ نفر دچار غرق شدگی شدند که از این تعداد ۱۱ نفر فوت کردند.

­

سخنگوی اورژانس کشور از کاهش ۵ درصدی ماموریت‌های اورژانس در ۱۲ روز گذشته خبر داد و گفت: پرسنل اورژانس در سراسر کشور در این مدت زمان، ۱۸۲ هزار و ۵۹۹ ماموریت انجام دادند.

­

یکتاپرست با بیان اینکه در این مدت زمان بیش از ۷۷ هزار مصدوم و بیمار به مراکز درمانی منتقل شدند، افزود: آمار مراجعین به اورژانس بیمارستان در طرح نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶ درصد کاهش داشته است.

­

سخنگوی اورژانس با اشاره به اینکه در این ۱۲ روز، بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار مراجعه کننده به بخش‌های مختلف اورژانس پیش بیمارستانی مراکز آموزشی و درمانی و مراکز جامع سلامت شهری و روستایی در سراسر کشور مراجعه کردند، گفت: از این تعداد، بیش از ۷ هزار بیمار برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به مراکز تخصصی مراجعه کردند و بیش از ۴۷۰ هزار نفر بستری شدند.

­

یکتاپرست افزود: آمار مصدومان و بیمارانی که با اورژانس هوایی به مراکز درمانی منتقل شدند، نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته و از ۱۱۳ مورد به ۹۷ مورد رسیده است.

­

این مقام مسئول با اشاره به افزایش ۶۸ درصدی بازرسی‌های بهداشت در طرح نوروزی امسال گفت: از ۲۴ اسفند تا دیروز، بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط در سراسر کشور بیش از ۸۷۰ هزار مورد بازرسی انجام دادند و منجر به پلمب (مهروموم) بیش از ۲ هزار مرکز متخلف و معدوم شدن بیش از ۸۵۵ هزار مورد مواد غذایی شدند.

­

سخنگوی اورژانس افزود: در این مدت زمان، تعداد کل تماس‌هایی که با شماره اضطراری ۱۱۵ گرفته شد، ۶۰۶ هزار مورد بود که از این تعدادبیش از ۱۳۶ هزار مورد منجر به اعزام شد و بیش از ۳۹ هزار مورد مزاحم تلفنی بود.

دیگر خبرها

  • برخورداری ۷۰ هزار بیمار از خدمات درمانی هلال‌احمر در سال ۱۴۰۲
  • سقوط ۴ کولبر ارتفاعات پاوهارتفاعات پاوه / حال دو مصدوم وخیم است
  • سقوط ۴ کولبر ارتفاعات پاوه؛ حال دو مصدوم وخیم است
  • خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
  • حادثه دیدن ۹۳ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته / مراجعه ۶۴ هزار نفر به پست‌های ثابت هلال‌احمر
  • حادثه کوهستانی سقوط ۴ نفر در محور مرزی پاوه روستای هانی گرمله
  • پیوستن بیش از ۲۳ هزار نفر به پویش «بهرفت» در خراسان رضوی
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی در نوروز ۱۴۰۳
  • ارائه بیش از ۱۱۱ هزار خدمت دارویی،‌ درمانی و توانبخشی به شهروندان در ایام نوروز
  • مسمومیت ۵۰۰ نفر با گاز مونوکسیدکربن در ۱۲ روز