Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد تنظیم بازار در مصوبه ای که به امضای عباس قبادی رسیده، اعلام کرده معافیت ۸۰ دلاری گوشی مسافری به دلیل سوء استفاده های صورت گرفته برای واردات موبایل حذف شد.

بیشتر بخوانید: لغو معافیت واردات تلفن همراه مسافری به علت سوء استفاده برخی افراد

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۴ واحد فروشگاهی شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: ۱۴ واحد فروشگاهی شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار فعال هستند.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به تاکید و حمایت استاندار قم از فعالیت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار، اظهار کرد: با این حمایت‌ها توانستیم برای نخستین‌بار موضوع تنظیم بازار را در برنامه اصلی سازمان قرار داده است و نسبت به آن اقدامات عملی انجام دهیم.

وی از مدیریت ۱۴ واحد فروشگاهی برای اجرای طرح تنظیم بازار خبر داد و افزود: بیش از ۱۴ واحد از واحدهای تحت نظر سازمان که شامل فروشگاه‌های همشهری و فروشگاه‌های ریحان بود با این طرح همکاری کردند و کار توزیع گوشت گوسفند، مرغ، تخم‌مرغ و خرما و همچنین برخی از اقلام میوه را در دستور کار خود قرار دادند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم بازخورد خوب مردم را از اجرای این طرح عنوان و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح مردم توانستند مرغ، گوشت، تخم‌مرغ، خرما و بعضی اقلام میوه را با قیمت مناسب و کیفیت خوب دریافت کنند که شاهد کسب رضایت شهروندان از آن بودیم.

صادقی‌امینی ورود شهرداری قم را به حوزه تنظیم بازار در کنترل نرخ تورم مؤثر دانست و تاکید کرد: همین موضوع باعث شد که در ماه‌های پایانی آخر سال، شهر قم به لحاظ نرخ تورم از متوسط کشوری نیز پایین‌تر باشد و در شهر قم تورم کاهش را شاهد باشیم.

وی از همکاری سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی تقدیر کرد و گفت: کاهش نرخ تورم نتیجه همکاری سازمان صنعت، معدن تجارت در کنار تلاش‌های استاندار قم و مجموعه وزارت کشور بوده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به موضوع توزیع میوه شب عید، افزود: ۱۵ غرفه توزیع میوه شب عید زیر نظر سازمان برپا شد که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت، نظارت‌های کافی بر آن‌ها انجام شد.

کد خبر 744067

دیگر خبرها

  • ممنوعیت واردات گوشی‌ های دکمه‌ ای تکذیب شد
  • واردات گوشی‌های دکمه‌ای ممنوع نشده است
  • تکذیب ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای
  • ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای تکذیب شد
  • ماجرای تخصیص ارز نیمایی به گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار
  • ◄ چالش های تنظیم گری در حمل و نقل ریلی/ آیا راه آهن می تواند تنظیم گر حمل و نقل ریلی باشد؟
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است
  • پیش‌بینی ۴ میلیارد دلار برای واردات بنزین در ۱۴۰۳
  • فعالیت ۱۴ واحد فروشگاهی شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار
  • دستورالعمل تنظیم بازار ورق گرم فولادی بازبینی می‌شود