Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:13:30 GMT

اشتغال اولویت اول ما

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۸۹۹۹

اشتغال اولویت اول ما

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : انتظار می‌رود که فرمانداران وقت بیشتری برای کارگروه اشتغال بگذارند و در۶ ماه دوم سال فعال‌تر ظاهر شوند.

او گفت : از آنجایی که در سیستم اختصاص بودجه کشور، چانه زنی تاثیر قابل توجهی دارد فرمانداری‌ها باید پیگیر بودجه و اعتبارات شهرستان‌ها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه گفت: در سال اول بازگشایی مرز خسروی، روند کار بسیار خوب بوده و بدون مشکل در حال انجام است اگرچه در روز‌های ابتدایی تراکم زوار را داشتیم.

او گفت: می‌طلبد که فرمانداران و معاونت‌های استانداری هماهنگی بیشتری با هم باید داشته باشند. برگزاری جلسات به هماهنگی بیشتر و حل و فصل موارد می‌انجامد.

نماینده عالی دولت در کرمانشاه افزود: سرعت بیشتر در کار و حوزه عمرانی شهرستان‌ها با معاونت عمرانی است و می‌طلبد که این معاونت شتاب بیشتری به حوزه عمرانی شهرستان‌ها بدهد.

بازوند گفت: فرماندار سرپل ذهاب با کمک معاونت عمرانی استانداری کار بسیار خوبی را در جمع آوری کانکس‌ها انجام داد. در ثلاث باباجانی هم این توقع را داریم که کانکس‌ها کمی جمع شود چرا که بودجه نیز برای آن اختصاص داده ایم.

او گفت : در کمیته تطبیق باید دخالت فرمانداری‌ها دقیق‌تر باشد و این کمیته جدی گرفته شود چرا که ابزاری برای نظارت برشورا‌ها است.

استاندار گفت: نصب بنر‌های تقدیر و تبریک از مسئولان در شهرستان‌ها جای توجیه ندارد فرمانداران از نصب بنر‌ها ممانعت کنند.

او افزود: فرمانداری‌ها پیگیری را در دستور کار قرار دهند. سیستم بودجه ریزی کشور ما از طریق چانه زنی است و باید بطور کارشناسی پیگیر اعتبارات بود.

بازوند گفت: فرمانداران باید روی اشتغال وقت بگذارند ضمن اینکه گزارش عملکرد‌ها را مطالعه کنند و به مردم اطلاع رسانی کنند. توقع می‌رود که فرمانداران در ۶ ماهه دوم فعال‌تر در حوزه اشتغال ظاهر شوند.

او گفت: در ورودی شهر‌ها نخاله‌های ساختمانی وجود دارد که می‌طلبد فرمانداران پیگیر پاکسازی آن باشند البته سازمان پایانه‌ها و شهرداری‌ها هم در این باره موظفند. نخاله‌های ساختمانی چهره شهر را به هم می‌زنند.

استاندار افزود: ساخت و ساز و حاشیه نشین‌ها باید کنترل شود. در حاشیه شهر چند هزار متر ساخت و ساز می‌شود، اما کسی با آن کاری ندارد در محله ملاحسینی ساخت کارگاه‌های غیرمجاز به شدت در حال رشد است.

او گفت: احتمالا پاییز امسال بارندگی بیشتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم فرمانداران رصد کنند و پیش بینی سیل را داشته باشند سیل قابل پیش گیری است. در سال گذشته کار خوبی در سرپل ذهاب صورت گرفت، اما می‌شد بیشتر تدبیری برای آن داشت .

 

 

انتهای پیام/د

فرمانداران وقت بیشتری برای کارگروه اشتغال بگذارند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم تکریم ابوالقاسم صادقی رئیس قبلی و معارفه محمد جواد شفیعی رئیس جدید کمیته امداد اردستان گفت: برای ۸۳۷ مددجوی استان مسکن تهیه شده است که با توجه به تعداد بالای مددجویان بدون مسکن سهم استان کم بوده است.
نبی اله دادی با بیان اینکه ۲۴۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۴۸۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد اردستان هستند، افزود: محدودیتی برای حمایت از افراد نیازمند وجود ندارد و هر خانواده‌ای که تا دهک ۳ باشد می‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد.
وی ادامه داد:با تفاهمی که با بسیج سازندگی سپاه صورته گرفته برای مددجویان مستأجر مسکن احداث می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان ۲۰۰ مددجو مستاجر هستند گفت: کمیته امداد آمادگی دارد تا زمین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و این افراد صاحب مسکن شوند.
اله دادی اضافه کرد: سال گذشته ۱۷۰ نفر در شهرستان اردستان آموزش دیدند که ۱۰۸ درصد تعهد صورت گرفته محقق شده است.
وی به اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان اردستان هم اشاره کرد و افزود: توانستیم ۹۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم.

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند