Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دلفان گفت: ۲۸۶ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت منازل مسکونی خسارت دیده ناشی از سیلاب تخصیص یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حشمت بهمنی امشب در جلسه شورای ادارای شهرستان دلفان اظهار داشت: در مواقع بحرانی با همدلی، تعامل و هماهنگی اعضای شورای اداری و همه دستگاه ها می توان به اهداف مورد نظر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از وقوع سیلاب، اقدامات ارزشمندی در جهت عمران در حوزه های مختلف کشاورزی، مسکن و ساخت پل ها و روکش آسفالت راه های ارتباطی انجام‌گرفت به طوری که هم اکنون ۱۱ هزار واحد مسکونی در دلفان بازسازی شده و ۲۸۶ میلیاردتومان اعتبار به بخش مسکن تخصیص یافته است.

فرماندار دلفان عنوان کرد: در جریان سیل نقاط ضعفی هم وجود داشت که باید در جهت رفع آنها و آمادگی بیشتر در برابر همه بحرانها تلاش کرد؛ استفاده از نظرات صاحب نظران و ایجاد کارگاه های آموزشی برای کارکنان و اعضا ستاد مدیریت بحران ضروری است که باید انجام بگیرد.

وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در جریان سیل امسال با آن مواجه بودیم، نبود امکانات و ماشین آلات مورد نیاز بود که باعث کندی امدادرسانی شد که انتظار می رود تمامی مدیران ادارات لیست تمام ظرفیتها و ماشین آلاتی که در اختیار دارند را به مدیریت ستاد بحران اعلام کنند.

بهمنی تصریح کرد: اعتبار تخصیص یافته به شهرستان دلفان ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و سبب شده تا عمران، توسعه و سازندگی در شهرستان دلفان به طور بی سابقه ای در بخش های مختلف انجام بگیرد و ضرورت دارد مدیران ادارات خدمات انجام گرفته را از طریق مختلف به اطلاع مردم برسانند و مردم در جریان خدمات دولت قرار بگیرند.

وی بر آمادگی مدیریت بحران در شهرستان تاکید کرد و گفت: مسیرهای آسیب پذیر درسطح شهر و روستا شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شود همچنین شهرداری نسبت به لایه روبی رودخانه ها و بازگشایی دهانه پل ها اقدام نماید.

فرماندار دلفان اظهار داشت: بخشداران و اداره امور عشایری نسبت به تهیه سوخت زمستانی و آذوقه مورد نیاز روستائیان اقدامات لازم را داشته باشند ‌و ادارات خدمات رسان نسبت به ایمن سازی تاسیسات و شبکه های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران به قناتهاو منازل مسکونی در سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، با توجه به هشدار هواشناسی تیم های ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران آمادگی کامل برای امداد دارند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • آبگرفتگی محدود برخی منازل در بندرعباس
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • خسارت باران به قناتهاو منازل مسکونی در سراوان
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد