Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@02:27:28 GMT

۵۰ ایرانی در کربلا فوت کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۹۰۵۲

۵۰ ایرانی در کربلا فوت کردند

یک مقام آگاه در کربلای معلی که خواستار فاش نشدن نامش بود، با اعلام این خبر تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ زائر دیگر ایرانی نیز در بیمارستان‌های عراق به ویژه در شهر‌های نجف اشرف و کربلای معلی بستری و درمان شده اند.

وی تصادف، سن بالا و گرمای زیاد را از دلایل اصلی فوت زائران ایرانی برشمرد و بیان داشت: این آمار متعلق به افراد ثبت نام کرده در سامانه سما می‌باشد و شمار فوت شدگان و افراد بستری که در این سامانه ثبت نام نکرده اند نیز وجود دارد که آمار دقیق را باید از پس از مراسم اربعین حسینی از کنسولگری‌های جمهوری اسلامی در کشور عراق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام آگاه با بیان این که زیر ساخت‌های کربلا به دلایل متعدد جوابگوی حضور این همه زائر حسینی نیست، تصریح کرد: گرمای هوا، نقص در فاضلاب کربلا، مشکلات آب شرب که موجب گرمازدگی میان زائران اربعین حسینی شده و حضور شمار زیاد افراد مسن در این همایش عظیم جهانی از دلایل افزایش مرگ و بستری در میان زائران است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: زائران ایرانی کربلا اربعین حسینی ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟

آمار رسمی می‌گوید «۷۱ درصد ایرانی‌ها در سال‌های گذشته سفر نرفتند!

به گزارش دنیای اقتصاد، بر اساس داده‌های سال ۱۴۰۰ مرکز آمار از مجموع ۲۶ میلیون و ۳۸۴‌هزار خانوار ایرانی تنها ۲۴‌درصد «خانوار‌های فاقد خودرو» فرصت تجربه سفر را داشته‌اند.

۸۲‌درصد از سفر‌ها توسط خانوار‌هایی با محل سکونت شخصی یا سازمانی صورت گرفته و تنها ۱۸‌درصد از مسافران افراد مستاجر بوده‌اند.

نتایج نظرسنجی اخیر درباره تعطیلی آخرهفته نشان داد، جامعه با «دو روزه شدن تعطیلی آخرهفته» موافق است و آن را مطالبه می‌کند.

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • تصاویر آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال + فیلم
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در سال ۱۴۰۲
  • درخواست حسینی از عمره‌گزاران ایرانی برای احترام به قوانین عربستان
  • مدت زمان حضور زائران عمره و تمتع/ تأمین ارز حجاج