Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،نرگس عظیمی مدیر طیور و زنبورعسل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : با هدف افزایش تولید گوشت سفید در استان برنامه افزایش جوجه ریزی در دستور کار مدیریت طیور استان قرار گرفت و در این راستا نرخ رشد جوجه ریزی استان افزایش یافته است.

او گفت : میزان جوجه ریزی استان در شش ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال ۹۶ نیز رشد ۷۰درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی افزود: در راستای افزایش تولید گوشت سفید، برنامه سازمان تدوین و در حال اجراست.

او گفت: طی برنامه سه ساله سازمان، تولید گوشت سفید استان از ۶۳هزار و ۷۰۰تن فعلی به ۱۰۰هزار تن خواهد رسید .

 

 

انتهای پیام/د

افزایش تولید گوشت سفید

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن رکورد جوجه ریزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران درباره رکورد جوجه ریزی در استان مازندران، گفت: مازندران در ۶ ماهه اخیر برای سومین بار به رکورد جوجه‌ریزی دست یافت و استان گلستان که همتراز مازندران در میزان جوجه ریزی قرار دارد در این مدت دو میلیون قطعه کمتر از مازندران جوجه ریزی داشته است که نشان از تعهد و تلاش مدیران و مرغداران استان برای تحقق جهش تولید در این بخش است.

حسن خیریانپور افزود: این اقدام اولین گام بلند کشاورزی مازندران در راستای تحقق برنامه‌های جهش تولید مدنظر مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: رکورد بی سابقه جوجه ریزی ماهانه استان مازندران با ثبت ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در فروردین ماه در کشور و استان شکسته شد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران افزود: تعداد جوجه ریزی استان در فروردین ماه امسال با رکورد بی سابقه در بازه زمانی مشابه با ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در واحد‌های مرغ گوشتی بود که معادل ۱۲.۸ درصد جوجه ریزی کشور است.

خیریانپور تصریح کرد: پیش بینی می‌شود بیش از ۳۳ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این تعداد جوجه ریزی استحصال شود.

وی گفت: در این مدت سه شهرستان ساری با ۲ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۳۵ قطعه رتبه اول، آمل با بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه رتبه دوم و بهشهر با یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ قطعه رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

دیگر خبرها

  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • جلوگیری از خروج گندم تولیدی استان و انتقال آن به سایر استان‌ها
  • رکورد بی‌سابقه جوجه‌ریزی در مازندران
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی در مازندران
  • افزایش۱۴ درصدی تولید گوشت‌مرغ در خراسان رضوی
  • مجوزی برای صادرات دام صادر نشده است
  • افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد
  • جوجه‌ریزی فروردین به ۱۳۵ میلیون قطعه رسید