Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@12:56:02 GMT

عرب سرپرست فدراسیون دوومیدانی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۹۱۴۷

عرب سرپرست فدراسیون دوومیدانی شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در حکمی ایرج عرب را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: شایسته است ضمن انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اقدام نمایید.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ایرج عرب مسعود سلطانی فر فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این علیرضا پسندیده سرپرست کنونی حوزه وزارتی، رئیس فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی بود که بعد از حضورش در کنار وزیر ورزش جای خود را به فرد جدیدی داد.

علی ایلکا حکم خود را امروز با حضور در وزارتخانه از شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی دریافت و در فدراسیون ورزش روستایی شروع به کار کرد. 

در حکم وزیر ورزش و جوانان خطاب به علی ایلکا آمده است:

جناب آقای علی ایلکا
با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی به عنوان "سرپرست  فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌شوید. 
انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرآیند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رییس و سایر اعضای هیات رییسه فدراسیون اقدام نمایید.
توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

دیگر خبرها

  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد