Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@02:38:21 GMT

رونمایی از گریم مهران مدیری در فیلم جدیدش/ عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۹۱۷۶

پیمان معادی و مهران مدیری دو بازیگر فیلم «درخت گردو»ی محمدحسین مهدویان هستند. فیلمی که مهدویان پس از «ماجرای نیمروز۲؛ رد خون» با تهیه‌کننده جدید و البته ترکیب بازیگران جدید و متفاوت از کارهای قبلیش خواهد ساخت. این فیلم که به یکی از وقایع تاریخ معاصر ایران یعنی بمباران شیمیایی سردشت می‌پردازد در غرب ایران فیلمبرداری می‌شود و تیم محمدحسین مهدویان برای ساخت آن و رساندنش به جشنواره فیلم فجر این روزها در بانه به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار چهره ها - تاکنون درباره داستان فیلم اطلاعات چندانی رسانه‌ای نشده و فیلمبرداری آن هم در سکوت خبری در حال انجام است. این عکس اما به نظر می‌رسد رونمایی از گریم پیمان معادی و مهران مدیری در این فیلم باشد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پیمان معادی محمدحسین مهدویان مهران مديری درخت گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است

محمد رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در این ارتباط اظهار کرد: با توجه به نیازهای شهر مرزی مهران به دلیل تردد میلیون‌ها زائر به خصوص در ایام اربعین، ساخت زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر مرزی مهران در حال اجرا است.

وی بیان کرد: این زائرسرا با زیربنای ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع و پیشرفت ۴۰ درصدی در حال انجام است.

رحیمی با اشاره به اینکه تاکنون هشت میلیارد تومان برای ساخت این زائرسرا هزینه شده است، افزود: تکمیل این پروژه نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است‌.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عنوان کرد: زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر مهران در سه طبقه و داشتن حسینیه برای اسکان ۳۰۰ نفر در طول روز در حال اجرایی است.

وی گفت: این پروژه از محل اعتبارات مرکز با جدیت در حال اجرایی شدن است.

کد خبر 6063298

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تعریف و تمجید از مهران مدیری روی آنتن صداوسیما
  • (ویدئو) کار سحر دولتشاهی و پیمان معادی به دعوا کشید!
  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری لو رفت
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • ماجرای جالب آشنایی و ازدواج امیرعلی نبویان و همسرش (فیلم)
  • شوخی‌های دوپهلوی مهران مدیری و یوسف تیموری
  • "گل یا پوچ" رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • "گل یا پوچ" ریالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • (ویدئو) خنده‌دارترین بخش قسمت چهارم برنامه اسکار مهران مدیری؛ برگهایم کو!