Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@23:38:24 GMT

پوتین و اردوغان هفته آینده دیدار می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۹۱۸۳

پوتین و اردوغان هفته آینده دیدار می‌کنند

دفتر ریاست جمهوری ترکیه از دیدار رئیس‌جمهور این کشور و همتای روسی وی طی هفته آینده خبر داد. ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، دفتر ریاست جمهوری ترکیه شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه روز 22 اکتبر (30 مهر) در شهر سوچی روسیه واقع در ساحل دریای سیاه با همتای روسی خود ولادیمیر پوتین دیدار و گفتگو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین و اردوغان سه‌شنبه شب نیز به‌صورت تلفنی در خصوص آخرین تحولات شمال شرقی سوریه پس از آغاز عملیات نظامی ترکیه در این منطقه با یکدیگر گفتگو کردند و بر اساس بیانیه کاخ کرملین، پوتین در این گفتگوی تلفنی از اردوغان برای سفر به روسیه دعوت کرده و اردوغان نیز این دعوت را پذیرفته است.

گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان درباره تحولات سوریه / دعوت پوتین از اردوغان برای سفر به روسیهروسیه امیدوار است عملیات نظامی ترکیه در حد تامین امنیت مرزها باقی بماندروسیه از گسترش عملیات نظامی ترکیه به شهر کوبانی سوریه اطلاع نداشت

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" ترکیه اردوغان ولادیمیر پوتین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه ترکیه اردوغان ولادیمیر پوتین اخبار روسیه ترکیه اردوغان ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: باید به فرزند بی‌قانون غرب فشار بیشتری وارد کنیم

رئیس‌جمهور ترکیه خواستار فشار بیشتر به رژیم صهیونیستی برای تبعیت از قطعنامه شورای امنیت درباره آتش‌بس در غزه شد.

به گزارش ایسنا، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه روز چهارشنبه گفت به رژیم صهیونیستی باید فشار بیشتری وارد کرد تا به آتش‌بس در غزه پایبند شود.

شورای امنیت سازمان ملل روز دوشنبه قطعنامه «آتش‌بس فوری» را در غزه تصویب کرد اما مقام‌های تل‌آویو گفته‌اند به آن پایبند نخواهند بود.

اردوغان درباره این موضع مقام‌های رژیم صهیونیستی گفت: «برای اینکه اسرائیل، این فرزند بی‌قانون غرب به تصمیم سازمان ملل برای آتش‌بس در غزه پایبند باشد، باید فشار بیشتری را احساس کند».

رئیس‌جمهور ترکیه همچنین از تصمیم شورای امنیت در تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه استقبال کرد و گفت معتقد است که مفاد آن اجرایی خواهد شد.

او در ادامه گفت آنکارا «تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا برادران فلسطینی در غزه هر چه زودتر به صلح و آرامش برسند».

اردوغان اخیرا نیز گفته ترکیه یکی از کشورهایی است که بیشترین حمایت را از فلسطین داشته و تندترین واکنش را درباره رژیم صهیونیستی از روز نخست حملات علیه غزه نشان داده است.

در همین راستا، «صالح ابو عزه» تحلیلگر فلسطینی در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس نوشت در اکثر تظاهرات مردمی در ترکیه، معترضان خواستار توقف تجارت با رژیم صهیونیستی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش دوباره مخالفان ترکیه برای شکست اردوغان
  • پوتین: هزینه دفاعی آمریکا و روسیه قابل مقایسه نیست
  • موضع گیری جدید پوتین درباره جنگ با ناتو | تصمیم روسیه برای حمله به اروپا پس از اوکراین ؛ بی معنی و مرخرف است
  • پوتین: ادعای جنگ روسیه با ناتو مزخرف است
  • واکنش پوتین به ادعای جنگ روسیه با ناتو
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • اردوغان: به فرزند بی قانون غرب باید فشار بیاوریم | قطعنامه اجرایی خواهد شد
  • اردوغان: باید به فرزند بی‌قانون غرب فشار بیشتری وارد کنیم
  • انتخابات شهرداری استانبول / رای کردها، تعیین کننده رقابت اصلی