Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@10:08:06 GMT

تصویری از صحنه تصادف فوتبالیست معروف

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۹۴۵۰

 به گزارش ورزش سه؛ امروز خبر تصادف سرخیو آگوئرو طرفداران باشگاهش منچسترسیتی را به شدت نگران کرد. مهاجم آرژانتینی سیتی امروز دچار سانحه رانندگی شد. البته که طبق اخبار منتشر شده به خود آگوئرو آسیبی وارد نشده و فقط خودروی او دچار خسارت شده و خودش در سلامت کامل به سر می برد.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال

سید مجید رضایی، عضو کمیته فنی لیگ فوتبالیست دانش‌آموزی هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: در این لیگ ربات‌های فوتبالیست دانش آموزی در ۲ سطح لاگ ویت (سنگین وزن) و اپن ویت (با وزن آزاد) با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی افزود: ربات‌ها در لیگ لاگ ویت با استفاده از سنسور‌های IR باید تیکی که دارای فرستنده IR هستند را شناسایی کرده و به سمت آن حرکت کنند و همانند یک بازی واقعی فوتبال توپ را به گل برسانند.

عضو کمیته فنی لیگ فوتبالیست دانش‌آموزی هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران تصریح کرد: ربات‌ها در لیگ لایت ویت باید با استفاده از پردازش تصویر و دوربین‌هایی که پردازش تصویر آن‌ها انجام می‌شود توپ نارنجی رنگ را به گل برسانند.

رضایی ادامه داد: این لیگ مثل فوتبال واقعی دارای ۱۱ بازیکن نیست، بلکه هر تیم دو ربات دارد و در هر راین ۴ ربات زمین داریم، در کنار همین لیگ بخشی به نام سوپروین داریم که هر ۵ تیم یک تیم می‌شوند و هر تیم می‌تواند ۵ ربات را داخل زمین بیاورد که در مجموع ۱۰ ربات را داخل زمین خواهیم داشت.

وی گفت: از آنجایی که هدف مسابقات ربوکاپ این است که در سال ۲۰۳۰ ربات‌ها بتوانند با یکدیگر فوتبال بازی کنند؛ بنابراین این لیگ نمای کوچک شده بازی فوتبال به صورت رباتیک خواهد بود.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • مسابقات ربوکاپ آزاد ایران امروز به کار خود پایان می‌دهد
  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • واکنش سرخیو آگوئرو به ضربات پنالتی دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • فرهاد آئیش هر چه دلش خواست گفت!/ به مخاطب باج نداده‌ایم