Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان بی سی، جلسه سران کنگره آمریکا با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به دلیل از کوره در رفتن ترامپ نیمه کاره ماند.

بر این اساس، در جلسه سران کنگره با رئیس جمهور که با حضور رهبران دموکرات و جمهوریخواه برگزار شد، ترامپ به دلیل مخالفت دموکرات ها با خروج نیروهای آمریکایی از سوریه و نیز آغاز روند استیضاح خود، به نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان حمله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به پلوسی، او را یک سیاستمدار درجه سوم خواند! پس از این پرخاشگری ترامپ، رهبران دموکرات به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: پلوسی از آمریکا متنفر است

دموکرات ها می کوشند به دلیل رسوایی ترامپ در موضوع اوکراین گیت، روند استیضاح وی را کلید بزنند. با این وجود، کاخ سفید اعلام کرد تا زمانی که استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان به طور رسمی به تصویب نرسیده است از همکاری با این پرونده خودداری خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره وقوع شورش سراسری در آمریکا در صورت بازداشت ترامپ

به گزارش قدس آنلاین، این تحلیلگر شبکه خبری سی‌ان‌ان درباره سرپیچی عمدی ترامپ از دستور «خوان مرچان» قاضی دادگاه منهتن که رسیدگی به پرونده کیفری وی را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: در صورت بازداشت و حبس ترامپ، علاوه بر شورش سراسری در کشور، محبوبیت وی در نزد آمریکایی‌ها نیز افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه اگر از نظر سیاسی، جزء طرفداران جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری این کشور باشم، به هیچ وجه تمایل ندارم که ترامپ را در زندان ببینم، تاکید کرد: زیرا این کار نه فقط مردم را بیش از پیش ملتهب و عصبانی خواهد کرد بلکه بر محبوبیت ترامپ در میان آنها نیز خواهد افزود.

به نوشته هیل، دفتر دادستانی منطقه منهتن روز دوشنبه از قاضی دادگاه پرونده کیفری ترامپ خواست که دستور بازداشت و زندانی شدن رئیس جمهور سابق آمریکا را به دلیل پست‌های تحریک‌آمیزش در رسانه‌های اجتماعی در مورد پرونده کیفری پرداخت حق‌السکوت (به یک بازیگر)، صادر کند.

کریس کانروی دستیار دادستان منطقه خواستار جریمه یک هزار دلاری ترامپ برای هر پست در شبکه‌های اجتماعی شده و یادآور شد که به دلیل اینکه ترامپ دستور قاضی مبنی بر ممنوعیت اظهارنظر علنی و مصاحبه مطبوعاتی درباره شهود، دادستان، کارکنان دادگاه، هیات منصفه و خانواده قاضی را زیر پا گذاشته است، باید بازداشت و حبس شود.

از سوی دیگر ترامپ پس از ورود به دادگاه، این دستور قاضی را ناعادلانه خواند و گفت: این دستور باید لغو شود.

رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه این دستور قاضی، باعث سلب حقوق اساسی وی شده است، تاکید کرد: چطور دیگران حق دارند در مورد من صحبت کنند اما من حق ندارم در مورد دیگران حرف بزنم؟

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • شناسایی ۸۰ واحد نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار درباره وقوع شورش سراسری در آمریکا در صورت بازداشت ترامپ