Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک برزیلی لوس بلانکوس تاکید دارد بازی در پورتو باعث شد تجربه زیادی کسب کند و به بازیکن متفاوتی تبدیل شود.

طرفداری- کاسمیرو می گوید انتخابش برای رفتن به پورتو، بهترین تصمیم زندگی او بوده است.

کاسمیرو در سال 2013 از سائوپائولو به رئال مادرید پیوست اما در فصل اول حضورش چندان موفق نبود. او سپس یک سال بعد به پورتو منتقل شد اما مجددا با فعال شدن بند بازخریدش توسط رئال، به اسپانیا بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاسمیرو در مصاحبه با Movistar Deportes دربارهانتقال خود به پورتو که در آن زمان جولین لوپتگی، سرمربی اسپانیایی هدایتش را برعهده داشت گفت:

این شانس را داشتم به صورت قرضی به پورتو، اینتر و یا سویا منتقل شوم. لوپتگی با من تماس گرفت و من را متقاعد کرد به پورتو بروم. انتخابم برای رفتن به این باشگاه، بهترین تصمیم زندگی من بود. لوپتگی به من کمک زیادی کرد و من در آنجا همیشه در حال بازی بودم. هنگامی که به رئال مادرید بازگشتم، تجربه بیشتری داشتم و با پورتو در لیگ قهرمانان تجربه بازی پیدا کرده بودم و به طور کلی پس از بازگشت به رئال، بازیکن کاملا متفاتی شده بودم. 

هافبک برزیلی سپس در مورد این موضوع که چگونه به یک هافبک دفاعی تبدیل شد، صحبت کرد:

هنگامی که در تست های سائوپائولو شرکت کردم 12 یا 13 سال سن داشتم و 300 بازیکن برای تست آمده بودند و من نیز خودم را به عنوان یک مهاجم معرفی کرده بودم. به یاد می آورم مربی از آن جمع پرسید: 'چه کسی به عنوان یک دروازه بان بازی می کند؟' دیدم که دست سه نفر بالا آمد. سپس او این سوال را در مورد مهاجمین پرسید و دیدم که حدود 40 نفر دست های خود را بالا آوردند. یک لحظه با خود فکر کردم: 'من یک مهاجم نیستم. رقابت زیادی وجود دارد.'

همین اتفاق در مورد هافبک ها نیز افتاد و من نیز دوباره همان فکر را کردم. سپس مربی گفت: 'حالا چه کسانی هافبک دفاعی هستند؟' هفت یا هشت دستِ بالا آمده را دیدم و سپس گفتم من یک هافبک دفاعی هستم. مربی من را فراخواند و گفت: 'تو یک هافبک دفاعی نیستی و خود را یک مهاجم معرفی کرده ای.' اما من پافشاری کردم که یک هافبک دفاعی هستم و از همان جا همه چیز شروع شد. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

به گزارش قدس آنلاین، قرارداد طارمی با باشگاه  پورتو در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران اینتر از مدت‌ها قبل مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده بودند و گفته شده بود که پیش قراردادی را هم با او به امضا رسانده‌اند.

توافق اینتر با این ستاره ایرانی باعث شده بود که شرایط برای او در پورتو دشوار شود و شاید به همین دلیل بود که مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند انجام تست‌های پزشکی را کمی به تاخیر بیندازند، هرچند که این تصمیم هم در شرایط او تاثیر خاصی نداشت.

اینتر شب گذشته موفق شد با غلبه برابر میلان برای بیستمین بار جام قهرمانی رقابت‌های سری ایتالیا را از آن خود کند و آسیلیو پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در گفت‌وگو با خبرنگاران از نهایی شدن انتقال طارمی به این باشگاه خبر داد.

مدیر اینتر در پاسخ به سوالی درباره خریدهای این باشگاه در فصل آینده گفت:« ما دو قرارداد برای فصل آینده را تقریبا نهایی کردیم. یکی از آن‌ها مهدی طارمی است که به عنوان بازیکن آزاد از پورتو به این باشگاه خواهد پیوست و دیگری هم پیتر زلینسکی است که قرار است از ناپولی به جمع ما ملحق شود.»

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر و همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از چند ماه قبل خبر داده بودند که این دو بازیکن قرار است در فصل آینده پیراهن اینتر را به تن کنند و تحت هدایت سیمونه اینزاگی به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم