Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بی‌ام‌و سری ۷ مدل ۲۰۲۰ با طراحی جدید، امکانات رفاهی بیشتر و پیشرانه‌های V۱۲، V۸ و ۶ سیلندر خطی در تیپ‌های مختلف، عرضه خواهد شد.

 همان‌طور که از تصاویر مشخص است، سری ۷ مدل ۲۰۲۰ به خانواده‌ی مدرن محصولات بی‌ام‌و با جلوپنجره‌ی بزرگ می‌پیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات خودروساز پرطرفدار باواریا اشاره می‌کنند که سری ۷ جدید با حلوپنجره‌ی بزرگ، در نظر بینندگان حضور پررنگ‌تری خواهد داشت. درحقیقت باید گفت که رقیب مرسدس بنز S کلاس، قطعا توجه بیننده را جلب می‌کند؛ جلوپنجره‌ی کلیه‌ای و کروم بی‌ام‌و در سری ۷ مدل ۲۰۲۰، تا ۴۰ درصد بزرگ‌تر شده است.

استراتژی جدید بی‌ام‌و سال ۲۰۱۷ آغاز شد؛ براساس اهداف تعیین‌شده، محصولات جدید با تمرکز بر فضای داخلی لوکس‌تر و زبان طراحی رسمی‌تر همراه خواهند بود. با تآکید بر استراتژی جدید، سری ۷ فیس‌لیفت درکنار جلوپنجره بزرگ، از چراغ‌های جلوی جدید مجهز به فناوری LED هوشمند (چراغ‌های لیزری آپشن است)، کاپوت بازطراحی‌شده و گلگیر‌های برجسته و عضلانی‌تر را بهره برده است.

بزرگ‌ترین تغییر در طراحی نمای عقب، چراغ نواری LED باریک عریض بالای محل نصب پلاک است که دو چراغ اصلی OLED عقب را به هم متصل می‌کند. کابین و فضای داخلی سری ۷ مدل ۲۰۲۰، میزبان آخرین نسل از پنل دیجیتال فرمان و سیستم اطلاعات سرگرمی بی‌ام‌و است که پیش از این در مدل‌های سری ۸ و X۵ دیده‌ایم. در کابین سری ۷ جدید، استفاده از متریال باکیفیت‌تر، وجود صفحه شارژ بی‌سیم به‌صورت استاندارد و تجهیزات رفاهی هوشمند وعده داده شده است.

مدل M۷۶۰Li xDrive مجهز به پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر V شکل ۶.۶ لیتری، ۶۰۰ اسب‌بخار قدرت، ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور و زمان ۳.۸ ثانیه در تست سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت همچنان گران‌ترین و قدرتمندترین تیپ سری ۷ جدید خواهد بود. مدل‌های استاندارد و طویل ۷۵۰i xDrive، به پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل جدید با حجم ۴.۴ لیتر، ۵۲۳ اسب‌بخار قدرت، ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتارو زمان ۳.۹ ثانیه در تست سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت مجهز شده‌اند.

در مقایسه با مدل ۲۰۱۹ تیپ ۷۵۰i، پیشرانه‌ی جدید در فیس‌لیفت ۲۰۲۰ سری ۷ بی‌ام‌و، ۸۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر تولید می‌کند. مدل‌های هیبرید ۷۴۵e یا ۷۴۵Le سری ۷ جدید با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی عرضه خواهند شد. مدل هیبرید از پیشرانه‌ی بنزینی ۲۸۰ اسب‌بخار و از موتور برقی، ۱۱۳ اسب‌بخار قدرت می‌گیرد؛ با قدرت مجموع ۳۸۹ اسب‌بخار، مدل هیبرید سری ۷ جدید در زمان ۴.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربر ساعت می‌رسد. هنوز اطلاعاتی از مسافت پیمایش مدل هیبرید با باتری ۱۲ کیلووات ساعت لیتیوم-یون در حالت تمام برقی منتشر نشده است.


مدل‌های دیزل ۷۳۰d/۷۳۰Ld، ۷۳۰d xDrive/۷۳۰Ld xDrive و ۷۴۰d xDrive/۷۴۰Ld xDrive به پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوشارژ (مدل ۷۴۰ توئین توربوشارژ است) مجهز هستند. قدرتمندترین مدل دیزل سری ۷ جدید با قدرتی حدود ۴۰۰ اسب‌بخار، تیپ ۷۵۰d xDrive یا ۷۵۰Ld xDrive است که از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر به‌همراه چهار توربوشارژر استفاده می‌کند. تمام تیپ‌های مدل ۲۰۲۰ سری ۷، به‌صورت استاندارد به سیستم تعلیق انطباقی با کنترل برقی دمپر‌ها و کمک‌فنر‌های بادی مستقل هرچرخ درکنار جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک ۸ سرعته مجهز هستند. جعبه‌دنده‌ی جدید علاوه‌بر داشتن سیستم کنترل شروع حرکت (لانچ کنترل، Launch Control)، تعویض دنده‌های نرم و سریع را ممکن می‌کند. سیستم فرمان‌پذیری محور عقب در قالب آپشن در دسترس خواهد بود.

بی‌ام‌و سری ۷ مدل ۲۰۲۰ از فروردین سال ۱۳۹۸ در مدل‌های تمام چرخ محرک (AWD) با کد xDrive و محور عقب، به‌فروش گذاشته می‌شود. جزئیات کامل قیمت مدل‌های مختلف، با نزدیک شدن به تاریخ عرضه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار خودرو نبض بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون دربازار

کوهستان آبی یا به انگلیسی بلو مانتین و به چینی لنشان نام برند جدید گریت وال موتورز است که فعلا در زیر مجموعه برند WEY روانه بازار خواهد شد.

به گزارش عصرایران، بلو مانتین با تاکید بر امکانات رانندگی هوشمند و یک کابین لوکس و فناورانه از راه می‌رسد. در این مطلب سراغ تریم DHT-PHEV یا هوشمند این خودرو می‌رویم.

در کنسول اصلی جلو دو نمایشگر بزرگ یکی برای تنظیمات سرگرمی و دیگری برای سرنشین مشاهده می‌شود. مقابل راننده پشت فرمان نیز یک نمایشگر کوچک‌تر برای اطلاعات کیلومتر جانمایی شده است.

روی سقف و برای سرنشین‌های ردیف دوم و سوم یک نمایشگر تاشو بسیار بزرگ یا بهتر بگوئیم تلویزیون در نظر گرفته شده تا این کابین فضائی متفاوت با دیگر محصولات کلاس خود داشته باشد.

جانمائی صندلی‌ها به ترتیب ۲+۲+۲ است و در کنسول میانی یک یخچال با گنجایش ۶ بطری آب وجود دارد. ادامه کنسول میانی در ردیف دوم صندلی کاپیتانی، نمایشگر دیجیتال با دسترسی تنظیمی را در اختیار سرنشین‌های این قسمت قرار می‌دهد.

در بخش پیشرانه از ساختار هیبرید استفاده شده که ترکیبی از تپنده ۱.۵ لیتری توربو با ۱۶۸ اسب بخار در نقش ژنراتور باتری، موتور الکتریکی روی محور عقب با ۲۹۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۱۰ نیوتن متر و موتور الکتریکی ۱۷۴ اسب بخاری با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر مرتبط با محور جلو را شامل می‌شود. (تنظیمات تریم تمام چرخ محرک)

در نهایت مجموع خروجی پیشرانه ۵۱۰ اسب بخار و گشتاور ۹۹۳ نیوتن متر است.

باتری این ساختار الکتریکی از برند CATL با ظرفیت ۴۴.۵ کیلووات ساعت است. برد الکتریکی خالص ۲۱۵ کیلومتر برای تمامی تریم‌ها و در حالت ترکیبی ۱۳۱۵ کیلومتر گزارش شده است.

شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر ۴.۹ ثانیه و متوسط مصرف سوخت ۶.۷ لیتر برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی (در زمان فعال بودن انجین ۱.۵ لیتری) گزارش شده است.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۵۱۵۶ میلیمتر در طول، ۱۹۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۸۰۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز ۳۰۵۰ میلیمتر است. قیمت بلو مانتین تریم تمام چرخ محرک و افزاینده برد حرکتی ۴۲۶۵۰ دلار است.

لنشان بلو مانتین DHT-PHEV

دیگر خبرها

  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • میزان رطوبت هوا در خانه چقدر باید باشد؟
  • جزییات فروش دایون Y7 با اقساط ۴۸ ماهه
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخار معرفی شد + عکس
  • (تصاویر) بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون دربازار
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۲ اردیبهشت)
  • (تصاویر) وقتی مرسدس بهتر از این نمی‌شود!
  • سریع‌ترین مرسدس بنز AMG با ۸۰۵ اسب‌بخار قدرت / عکس
  • اسم پدر از روی کارت ملی حذف می‌شود؟