Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکاظم طالقانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره اهانت هواداران و بازیکنان تیم ملی فوتبال بحرین به سرود ایران در جریان بازی شب گذشته بیان کرد: حرکتی که هواداران بحرین انجام دادند، در شان و شخصیت مردم یک کشور نیست. فدراسیون فوتبال این موضوع را که با روح ورزش مغایرت دارد به فیفا و AFC گزارش می‌کند و باید برخورد‌های لازم با این بی اخلاقی هواداران بحرینی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان بحرین نشان دادند شعور زیادی ندارند

او افزود: متاسفانه بازیکنان بحرین هم با خنده‌های شان در زمان پخش سرود جمهوری اسلامی ایران نشان دادند شعور و ادب زیادی ندارند و بیش از این هم نمی‌توان از آن‌ها انتظار داشت.

اگر AFC به شکایت ما رسیدگی نکند، سیاسی کاری انجام داده است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه با توجه به اصالت بحرینی شیخ سلمان، رئیس AFC آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا برخورد لازم را با فدراسیون فوتبال این کشور انجام می‌دهد یا خیر، گفت: اگر AFC و فیفا با بحرین برخورد نکنند، سیاسی کاری کرده اند و در این شرایط اصول ورزشی زیر پا گذاشته می‌شود.

بحرینی‌ها شخصیت خود را نشان دادند، اما مردم ایران شریف و بزرگوار هستند

طالقانی درباره دلخوری مردم ایران از حرکت زشت بحرینی‌ها و احتمال جبران در بازی برگشت، اظهار داشت: انشالله در بازی‌های آتی اشتباهات خود را پوشش داده و بازی قابل قبولی که در شان تیم ملی باشد، انجام بدهند. بحرینی‌ها با آن حرکت شخصیت خود را ثابت کردند، اما مردم ایران بزرگوار و شریف هستند و با سعه صدر خود و تلاش بازیکنان و کادرفنی در زمین بازی پاسخ خوبی به حریف می‌دهیم.

بازیکنان مان مقابل بحرین سنگین بودند

او درباره ارزیابی اش از شکست تیم ملی در دیدار با بحرین گفت: بهتر است کادرفنی دلیل اصلی شکست تیم را موشکافی کند، اما به عنوان یک بیننده بازیکنان مان را مقابل بحرین خیلی سنگین و کم تحرک دیدم. دلیل اصلی اش هم شرایط آب و هوایی، رطوبت و شرجی بودن محل بحرین است و به همین دلیل بازیکنان نتوانستند بازی قابل قبولی ارائه بدهند. کار دشواری مقابل عراق داریم، اما تیم ما قابلیت این را دارد که در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری ارائه بدهد و بی شک در ادامه وضعیت تیم ملی خیلی بهتر خواهد شد.

اگر پیراهن تیم ملی ایرادی دارد، باید رفع شود

طالقانی درباره اینکه به نظر می‌رسد پیراهن بازیکنان تیم ملی هم مناسب این بازی نبود، گفت: درباره این موضوع اطلاعی ندارم، اما اگر لباس‌ها ایرادی داشته باشد باید برای بازی‌های بعدی رفع شود.

اگر هرکس در کشور کارش را درست انجام بدهد پول ویلموتس هم پرداخت می‌شود

او درباره راهکار فدراسیون فوتبال برای پرداخت مطالبات مارک ویلموتس گفت: مهدی تاج و همکارانش تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا فیفا پول‌های بلوکه شده فدراسیون را پرداخت کند، اما به نظر من اگر در داخل کشور هر کس کار خود را درست انجام بدهد و به قول‌هایی که داده است عمل کند، پول ویلموتس و سایر مشکلات مالی فدراسیون هم رفع می‌شود.

شعار و وعده‌های توخالی دردی را دوا نمی‌کند

طالقانی افزود: اینکه ما تنها شعار و وعده‌های توخالی بدهیم، دردی را دوا نمی‌کند و تنها میزان مشکلات را افزایش می‌دهد. فدراسیون با تداوم این روند نمی‌تواند برای ادامه فعالیت ویلموتس در تیم ملی تضمین بدهد.

نباید از الان ویلموتس را با کی روش مقایسه کنیم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مقایسه‌های متوالی مارک ویلموتس با کارلوس کی روش و اینکه برخی‌ها دنبال ایجاد ۲ قطبی بین سرمربیان فعلی و سابق تیم ملی هستند، گفت: ویلموتس تازه کارش را شروع کرده و ما نباید از الان او را با کی روش مقایسه کنیم و از این طریق به ویلموتس فشار بیاوریم. قضاوت درباره عملکرد سرمربی تیم ملی زود است.

بیشتر بخوانید: 

ویلموتس: فرصت‌های زیادی را برابر بحرین از دست دادیم

 بحرین ۱ - ایران صفر / کوالنکو یوز‌ها را شکار کرد/ صخره‌ای مصنوعی به نام داور + فیلم و تصاویر

تیم ملی فوتبال مقابل بحرین استراتژی نداشت/ تقابل هواداران ویلموتس و کی‌روش اشتباه بزرگی است

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران روز ۸ فروردین ۱۳۸۸ با سرمربیگری علی دایی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ به مصاف عربستان رفت و شکست تلخی را مقابل این تیم متحمل شد و امروز هم سالگرد همان بازی تاریخی است. یکی از نکات مهم این مسابقه حضور محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت در ورزشگاه آزادی بود که حواشی زیادی را در پی داشت. علی دایی در سال‌های اخیر بارها مدعی شده که افرادی خارج از فدراسیون فوتبال در برکناری‌اش از هدایت تیم ملی نقش داشتند و معتقد است راه ندادن احمدی‌نژاد به رختکن تیم ملی یکی از دلایل مهم برکناری او بوده است.

در طرف مقابل اما علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال کاملا منکر این ماجرا شده و می‌گوید احمدی‌نژاد اصلا قصد حضور در رختکن را نداشته است. با این حال او هم تایید کرد که برکناری دایی از بالا ابلاغ شد و تصمیم فدراسیون فوتبال نبود.

کفاشیان چندی پیش در گفت و گو با خبرآنلاین درباره این ماجرا صحبت کرد: «نه آقای احمدی نژاد نمی خواست به رختکن برود. خود او خیلی فوتبالی بود و به بازیکنان زیاد می‌رسید. من یادم نمی‌آید که قصد چنین کاری را داشته باشد و انقدر فوتبالی بود که درک این را داشته باشد بین دو نیمه نباید به رختکن برود. ما باختیم و تمام شد و بعد بازی داشت به من و آقای علی آبادی دلداری داد که ناراحت نباشید بازی برد و باخت دارد. حتی زمانی که معاون سازمان تربیت بدنی بودم و آقای احمدی‌نژاد شهردار بود، در بازی با بحرین ما در ورزشگاه آزادی حضور داشتیم. من هم اصلا شناختی از فوتبال نداشتم. چون آقای مهرعلیزاده و احمدی‌نژاد باهم مشکل داشتند، احمدی‌نژاد کنار من نشست. در طول ۹۰ دقیقه بازی ایشان مدام در حال صحبت بود که باید این بازیکن را تعویض کند و مدام بازی را تحلیل می‌کرد. بعد من آن بازیکن را اصلا نمی‌شناختم.»

او در خصوص اخراج دایی و ادعای او در خصوص دخالت‌های بیرونی گفت: «بله به نوعی این جمله درست است. البته هیئت رئیسه این انتخاب را مصوب کرد، می توانستیم نکنیم. انتخاب من آقای کلمنته بود و نظرم سرمربی خارجی بود. هر کس یک حرفی را میزد و من تازه آمده بودم و گیج بودم. این واقعیت است که آقای علی آبادی و احمدی نژاد برای آمدنش از علی دایی حمایت کردند و در رفتنش هم چنین اتفاقی افتاد.»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888760

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • (عکس) شیرازی‌ها با این آگهی شخصیت خودشان را نشان دادند
  • عکس | شیرازی ها با این آگهی شخصیت خودشان را نشان دادند
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • جنگ غزه نشان داد که جبهه حق پیروز است