Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حاجی میرزایی چهارشنبه شامگاه پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان به خبرنگاران گفت: کار مرمت همه مدارس نیازمند تعمیر مناطق سیل زده به پایان رسیده و ساخت مدارس احداثی و نیازمند بازسازی مجدد نیز با جدیت در حال انجام است که تلاش می کنیم تا آغاز سال تحصیلی آینده ساخت همه این مدارس تمام شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود:  با بیان اینکه در ابتدای سال تحصیلی جدید با کمبود یکصد هزار معلم مواجه بودیم، خاطرنشان کرد: با به تاخیر انداختن بازنشستگی همکاران در زمان موعد و همچنین بکارگیری فرهنگیان بازنشسته بر اساس علاقمندی خودشان، تا حد زیادی این مشکل برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه سال به سال بر تعداد دانش‌ آموزان افزوده شده و بازنشستگی معلمان بیشتر می شود، گفت: بخشی از مشکلات این بخش را هم با استفاده از معلمان حق التدریسی جبران کردیم.

وی به ساماندهی مربیان پیش دبستانی و حق التدریسی اشاره کرد و گفت: آئین‌ نامه تبدیل وضعیت این گروه آموزشی مورد تصویب دولت قرار گرفته و تا پایان برنامه ششم توسعه، متناسب با نیاز مناطق شناسایی و جذب خواهند شد.

وزیر آموزش و پرورش که شامگاه چهارشنبه با استقبال استاندار گلستان وارد این استان شد، امروز پنجشنبه چند پروژه آموزشی و تربیتی، درمانگاه فرهنگیان در گنبدکاووس را افتتاح خواهد کرد و با حضور وی مراسم برچیده شدن مدارس خشتی و گلی و جمع آوری بخاری های نفتی غیراستاندارد در این استان انجام خواهد شد.

حاجی میرزایی همچنین چندین مدرسه در شهرستان سیل زده آق قلا را افتتاح کرده و در جلسه شورای مدیران و معاونین اداره کل آموزش و پرورش گلستان شرکت می کند.

در جریان سیل ابتدای امسال، ۳۲۶ مدرسه گلستان آسیب دید که از این تعداد ۲۸۰ مدرسه به بهسازی احتیاج داشت که کار تعمیرات آن به پایان رسید.

همچنین ۲۴ مدرسه استان نیز به طور کامل تخریب شد که از این تعداد ۱۷ مدرسه در حال ساخت است و مناقصه ساخت هفت مدرسه دیگر هم برگزار شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مناطق سیل زده گلستان محسن حاجی میرزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور