Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران که با صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، در این مرحله به مصاف فجر سپاسی می‌روند، امروز و در ورزشگاه آزادی میزبان این تیم دسته اولی هستند.

پیمان صاحب جمعی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی بیان داشت: در همه سالهای اخیر استقلال در جام‌های حذفی نتایجی به مراتب بهتر از لیگ گرفته و بد نیست امسال هم با تمرکز زیاد در این مسابقات حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این که آنها بعد از گل ریحان باید با یک تیم لیگ یکی دیگر هم بازی کنند خوب است، اما نباید تیم‌های لیگ یکی را در جام حذفی دست کم گرفت. این تیم‌ها با انگیزه بسیار زیادی مقابل بزرگانی همچون استقلال به میدان می‌آیند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: خوشبختانه تیم دو پیروزی (یکی در لیگ و یکی در حذفی) پشت سر هم به دست آورده و سومین پیروزی پیاپی می‌تواند مشکلات زیادی را از سر راه این تیم بردارد و مسیر را برای ادامه راه حتی در لیگ برتر هموار نماید. لذا پیروزی در این بازی حتی از نان شب هم برای آبی پوشان واجب تر است.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: شاید ملی پوشان استقلال خسته باشند و باتوجه به نزدیکی زمان بازی بعدی آبی پوشان مقابل سایپا، بهتر باشد در این بازی نفرات دیگری که  انگیزه بالایی هم دارند به میدان بروند. استراماچونی آنقدر بازیکن کارآمد در اختیار دارد که مقابل فجر سپاسی چنین تصمیمی بگیرد.

وی در ادامه بیان داشت: این که به ملی پوشانش استراحت داده شود بدین معنا نیست که با همه قوا به میدان نرود. چون فاصله بازیکنان این تیم با هم زیاد نیست و دیگرانی که کمتر به آنها بازی رسیده هم از توانمندی و  انگیزه زیادی برای پر کردن خلاء ملی پوشان برخوردار هستند. 

کد خبر 4748456 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کامبوج تیم ملی فوتبال بحرین کشتی فرنگی مارک ویلموتس کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا