Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@23:59:39 GMT

«خشونت در فضای مجازی» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۹۹۴۸

«خشونت در فضای مجازی» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «خشونت در فضای مجازی» به قلم سارا مهدوی به رشته تحریر درآمده است و خود نویسنده طراحی جلد آن را هم برعهده داشته است. این کتاب توسط نشر پاپریک در ۱۰ فصل منتشر شده است و با رویکردی آسیب شناسانه نسبت به پیام ها در شبکه های اجتماعی به صورت تحقیق محور جمع آوری شده است.

فصل اول این کتاب مربوط به زنان و فصل دوم آن درباره مردان است، سومین فصل کتاب نقل قول ها از شاعران و مشاهیر را در بر می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل چهارم موضوع تعصب مورد توجه قرار گرفته است و در فصل میانی کتاب مسخره کردن مورد توجه قرار گرفته است. ششمین فصل این اثر درباره کودکان است و فصل هفتم درباره ناامیدی است. در فصل هشتم نویسنده کتاب خشونت زدایی آمرانه را بررسی کرده است و نهمین فصل کتاب درباره طبیعت است و در نهایت آخرین فصل کتاب موضوع جالب خشونت برای خشونت زدایی را مورد توجه قرار داده است.

این کتاب که مسائل مرتبط با فضای مجازی را با نگاهی اخلاقی دنبال می‌کند با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4748878

منبع: مهر

کلیدواژه: خشونت و افراطی گری خشونت علیه زنان فضای مجازی کتاب و کتابخوانی کتاب و کتابخوانی ادبیات ترجمه معرفی کتاب اربعین حسینی ادبیات جهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازار نشر اربعین 98 انقلاب اسلامی ایران گردشگری معرفی نشریات رایزنی فرهنگی نشر شهید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد

با حکم استاندار کرمانشاه، افشین آزادی به‌عنوان دبیر شورای مجازی استان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، امروز _ پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در نشستی با حضور رئیس کمیته تحلیل، تولید و ساماندهی نشر محتوای مرکز ملی فضای مجازی، استاندار کرمانشاه و برخی مدیران استان، دبیر شورای مجازی استان معرفی شد.

بر اساس این گزارش، افشین آزادی به‌عنوان دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه، حکم خود را از محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه دریافت کرد؛ آزادی هم‌اکنون مدیر حوزه هنری استان کرمانشاه است.

به گزارش ایمنا، شورای فضای مجازی استان به ریاست استاندار و ذیل شورای عالی فضای مجازی کشور به عنوان بالاترین رکن تصمیم‌گیرنده در خصوص سیاست‌گذاری فضای مجازی در استان به شمار می‌رود.

کد خبر 745857

دیگر خبرها

  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • بازتاب گسترده عملیات تنبیهی وعده صادق در فضای حقیقی و مجازی
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان