Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان در معیت نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بندرعباس از پروژه آبشیرین کن یکصد هزار مترمکعبی و طرح خط انتقال آب از آب شیرین کن بندرعباس تا مخازن داماهی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛استاندار هرمزگان در این بازدید با تاکید بر ضرورت توسعه آب شیرین کن ها در استان به عنوان منابع آبی استان، پروژه آب شیرین کن بندرعباس را پروژه ای مهم و زیرساختی بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون همتی تصریح کرد: اقدامات و پروژه های مهمی در جهت رفع مشکلات کمبود آب شرب شهرهای استان انجام شده است که لازم است مردم بدانند چرا که تلاش دولت همواره بر تامین رفاه مردم بوده است و اجرای پروژه هایی نظیر احداث آب شیرین کن یکصد هزار مترمکعبی بندرعباس از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی در همین راستا صورت گرفته است.

در ادامه مدیرعامل آبفای استان در خصوص اجرای طرح انتقال آب از آب شیرین کن بندرعباس تا مخازن داماهی اظهار داشت: این طرح شاهرگ حیاتی آب شهر بندرعباس است که به طول 33 کیلومتر در حال اجراست که  هم اکنون 9 کیلومتر آن انجام شده است. 

امین قصمی هدف از اجرای این طرح را ایجاد تاسیسات لازم جهت انتقال آب تولیدی آبشیرین کن بندرعباس به مخازن داماهی این شهر و تامین کمبود آب شهر بندرعباس و مناطق غربی شامل شهرها و روستاهای غرب بندرعباس عنوان کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار مجلس شورای اسلامی مشکلات نماینده مردم هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۳۵ هزار نفر از آرامگاه سعدی شیرین سخن

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از بازدید بیش از ۳۵ هزار نفر از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی در نخستین روز اردیبهشت‌ مصادف با یادروز سعدی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمد ثابت اقلیدی گفت: دیروز هم‌زمان با یادروز سعدی بیش از 35 هزار نفر با حضور در آرامگاه سعدی یاد این شاعر شهیر شیرازی را گرامی داشتند.

وی افزود: اول اردیبهشت‌ امسال همانند سال‌های گذشته، آرامگاه سعدی در یاد روز سعدی به‌صورت رایگان پذیرای گردشگران و مردم فرهنگ دوست شهر شیراز بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در ادامه به اجرای برنامه‌ها و رویداد‌های فرهنگی، هنری و گردشگری در این روز و هفته بزرگداشت سعدی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی اشاره کرد و افزود: این رویداد‌ها با محوریت آشناسازی مردم با ابعاد شخصیت شیخ اجل سعدی شیرازی برگزار شد و مورد استقبال بی‌نظیر مردمی هم قرار گرفت.

ثابت اقلیدی در ادامه به گل‌آرایی آرامگاه سعدی اشاره کرد و گفت: برای نمونه همایش ادبی گلگشت سعدی با اجرای سخنرانی‌های علمی، حکایت، شعر و سعدی خوانی همچنین اجرای موسیقی سنتی برگزار شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • حال خوب سد شیرین‌دره بعد از بارندگی‌های بهاری + تصویر
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • بومی سازی مخازن ذخیره آب
  • بازدید بیش از ۳۵ هزار نفر از آرامگاه سعدی شیرین سخن
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • ساخت مخزن آب هزار مترمکعبی در سردشت بشاگرد
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید