Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،  تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۲۵ مهر  ماه اصفهان را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

 

 

انتهای پیام/م

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیات مفاد سند جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان تایید شد

در نشست شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان، کلیات مفاد سند «جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان» تأیید شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان،در دویست و چهل و دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اصفهان سند «جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان» توسط مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان ارائه شد و کلیات این سند به تأیید رسید.

 سیدرضا مرتضوی؛ استاندار اصفهان در این خصوص با اشاره به اجماع نظر اعضای نشست در خصوص مفاد و بندهای سند جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان، گفت: مصوبات مرتبط با کاهش آلودگی هوای استان اصفهان که در نشست‌ با مسئولان ملی به تأیید و تصویب رسیده است رصد و مصوبات اجرا نشده باید با سرعت بیشتری تا حصول نتیجه پیگیری شود.

وی بیان کرد: باید حفاظت از محیط زیست گفتمان جاری و ساری واحد‌های صنعتی استان اصفهان باشد و اقدامات این حوزه همانند سایر حوزه‌های تولید، ارتقاء و فروش در واحد‌های صنعتی مشخص و قابل ارائه باشد.

استاندار اصفهان افزود: در این راستا با تعریف رویدادهای سالیانه در حوزه محیط زیست، واحد‌های صنعتی و حمل‌ونقل استان اصفهان می‌توانند گزارش عملکرد خود را در این خصوص به مردم و بازدیدکنندگان ارائه کنند.

وی ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان جهت کاهش آلودگی هوا در اصفهان، گفت: حضور پویا و مؤثر شرکت‌های دانش‌بنیان در کاهش آلودگی هوای اصفهان ضروری است و باید نقش این مجموعه‌ها در سند کاهش آلودگی هوا مشخص شود.

مرتضوی توصیه کرد: در این سند براساس رصد و پایش اجرای مصوبات توسط واحد‌های صنعتی، طرح‌های تشویقی نیز اضافه شود.

وی با اشاره به اینکه در سند کاهش آلودگی هوای اصفهان، بندی مختص نمایندگان استان برای تنظیم قوانین خاص افزوده شود، تاکید کرد: تمام واحد‌های صنعتی استان اصفهان نیز سند روند کاهش آلایندگی و برنامه عملیاتی با زمانبندی مشخص خود در این زمینه را تنظیم و تدوین کنند.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • آلودگی هوا به تهران بازگشت
  • آلودگی هوای تهران برای گروه‌های حساس
  • بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • وضعیت نارنجی آلودگی هوا در هندیجان/ ۸ شهر در وضعیت قابل قبول
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • ضرورت تغییر سبد انرژی برای کاهش آلودگی هوای اصفهان
  • تدوین سند کاهش آلایندگی مراکز صنعتی استان اصفهان
  • تایید کلیات مفاد سند «جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان»
  • کلیات مفاد سند جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان تایید شد