Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:00:15 GMT

احتمال افزایش ترافیک در مسیر برگشت زائران از خسروی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۰۳۰۲

احتمال افزایش ترافیک در مسیر برگشت زائران از خسروی

سرهنگ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت راه های استان کرمانشاه و مسیرهای منتهی به مرز خسروی گفت: هم اکنون ترافیک در مسیر رفت زائران روان و سبک بوده و در مسیر برگشت نیمه سنگین و روان است.

اسلام آبادغرب- کرمانشاه پرترافیک ترین محور استان

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از احتمال افزایش ترافیک محورهای مذکور با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی هفته و اربعین حسینی خبر داد و گفت: بیشترین ترافیک ما در محور اسلام آباد غرب- کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بارش های پیش بینی شده در روزهای شنبه و یکشنبه و نگرانی پلیس از این موضوع گفت: در این روزها که اولین بارش های پاییزی را داریم، جاده بسیار لغزنده و صابونی خواهد شد که بسیار خطرناک است.

رانندگان در زمان اولین بارش پاییزی سرعت مطمئنه را رعایت کنند

سرهنگ حیدری خواستار رعایت سرعت مطمئنه به تناسب لغزندگی جاده ها از سوی رانندگان شد و گفت: در اولین بارش ها سطح جاده آب و روغنی است که اگر رانندگان با احتیاط در آن مسیرها حرکت نکنند ممکن است باعث حوادثی شود.

وی بار دیگر خطاب به زائران حسینی که از مرز خسروی به کشور بازمی گردند، تاکید کرد: حتما قبل از ادامه مسیر خود با خودروهای شخصی در ۸ تا ۹ موکب بین راهی استراحت کرده و سپس مسیر خود را ادامه دهند تا دچار حادثه نشوند.

کد خبر 4749204

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه محمد حیدری اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شهرکرد شیراز بیرجند استانداری سمنان موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد شدید و بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از بعدازظهر امروز یکشنبه تا غروب سه‌شنبه سامانه بارشی وارد جو منطقه می‌شود که انتظار داریم در این بازه علاوه بر افزایش پوشش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به‌تناوب و با شدت و ضعف در اکثر نقاط رگبار باران و رعدوبرق، رگبار تگرگ و احتمال صاعقه پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: این شرایط می‌تواند منجر به اختلال در تردد، لغزندگی سطح جاده‌ها و احتمال ایجاد رواناب و … شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان، بیان داشت: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه جو استان نسبتاً آرام است، از نظر نوسانات دمایی، دماهای شبانه طی ۲۴ ساعت آینده با آهنگی آرام افزایش می‌یابند.

کد خبر 6084510

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • پیش‌بینی وزش باد شدید و بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • احتمال وقوع ناپایداری و بارش خفیف باران در استان بوشهر