Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:30:34 GMT

برگ برنده ای به نام سوشا مکانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۰۴۵۳

دیروز یکی از مهره های کلیدی تیم نفت مسجد سلیمان در بازی با شهر خودرو سوشا مکانی بود. مرد شماره یک این تیم.

به گزارش "ورزش سه"، سوشا که بعد از سال ها دوباره به ایران برگشته یک بار دیگر در این بازی ثابت کرد که دروازه بان خوبی است و بسیار با انگیزه بازی می کند. بی شک ادامه همین روند و دوری از حاشیه ها می تواند او را به تیم ملی برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سوشا از روزی که به تیم نفت مسجد سلیمان آمده سیوهای خوبی داشته. البته در یکی از بازی ها هم مرتکب اشتباه شد و گل بدی خورد اما حضور موثر او در ترکیب تیم مهدی تارتار بیشتر از اشتباهی که داشت به چشم آمد و به نظر می رسد نفت مسجد سلیمان می تواند با این دروازه بان در فصل جاری بازی ها ماجراجویی خوبی داشته باشد.

 

 

سوشا دیروز و در بازی با شهر خودرو در چارچوب دروازه سد محکمی در برابر حملات تیم حریف ایجاد کرد و در نهایت مزد برتری خود را با صعود به همراه تیم گرفت. امروز سوشا با دروازه بانی های خوب در ترکیب تیم نفت مسجد سلیمان مورد بحث است تا جایی که نیازی ندارد با پرداخت به دیگر رفتارها در چشم باشد و مورد توجه قرار گیرد و این نکته مهمی است که اگر مکانی به آن برسد حتما دوباره به روزهای خوب خود باز خواهد گشت.

 

جالب اینکه در فصل های اخیر دروازه بانان اسمی شاگرد مهدی تارتار شدند که این ها روزهای خوبی را سپری کردند. نمونه اش محسن فروزان که بعد از حضور در تیم مهدی تارتار (راه آهن و پارس جنوبی) دروازه بانی های خوبی از خود به نمایش گذاشت و حالا سوشا مکانی. این ها به حضور حسین اینانلو مربی دروازه بان های تیم مهدی تارتار هم ربط دارد. دروازه بان سابق تیم امید و تیم کشاورز تهران نشان داد یک مربی دروازه بانی خوب است و می تواند گلرهای اسمی فوتبال کشور را به روزهای خوبشان برگرداند.

 

 

عکاس: احمد هادی

نفت مسجد سلیمان جام حذفی سوشا مکانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان جام حذفی سوشا مکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس هیت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی شهرستان آران وبیدگل گفت: این جاده محل رفت و آمد ۳۰ درصد از کارگران بخش کویرات آران وبیدگل و شهرستان کاشان به این شهرک است که آسفالت مناسب، زیرسازی و روشنایی ندارد.


عبدالرحیم مفیدی بیدگلی با اشاره به اینکه نامه نگاری‌های متعددی با مسئولان مربوطه صورت گرفته و هنوز هیچ اقدامی برای اصلاح این جاده صورت نگرفته است افزود: این شهرک ۱۲ هزار کارگر و کار فرما دارد و این مسیر یکی ازمسیر‌های اصلی رفت و آمد کارگران از بخش کویرات و شهرستان‌های همجوار است.


جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی- ابوزیدآباد-کاشان به طول ۹ کیلومتر یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های غیر کوهستانی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

دیگر خبرها

  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست
  • سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا در بندرعباس درباره ایران چه گفت؟ (+عکس)
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید