Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@17:08:32 GMT

وزیر کشور از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۰۴۹۹

وزیر کشور از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد

وزیر کشور از پایانه مرزی شلمچه و روند تردد زائران در این مرز بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز، 25 مهر ماه با سفر به خوزستان از پایانه مرزی شلمچه و روند تردد زائران از این مرز دیدن کرد.

وی در این سفر در جریان آخرین اقدامات انجام گرفته در بحث خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت و از نزدیک نحوه خدمت رسانی مواکب را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور همچنین از زیرساخت‌های آماده شده در پایانه مرزی شلمچه بازدید و با حضور در موکب‌های این مرز با زائران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این بازدید محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی دیگر از مدیران کشوری و استانی رحمانی فضلی را همراهی کردند.

وی قرار است در ادامه سفر خود از مرز مهران و تردد زوار در این مرز نیز دیدن کند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا موکب اربعین عبدالرضا رحمانی فضلی مرز شلمچه رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد نزدیک به ۱۰۵هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در یکسال گذشته تعداد ورود ناوگان حامل کالای ترانزیتی از طریق پایانه‌های مرزی استان با ۶۷.۳۷درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل، به ۵۵هزار و ۶۹۶دستگاه و خروج تعداد ناوگان حامل کالای ترانزیتب از پایانه‌های مرزی استان با ۱۵.۸۵درصد افزایش به بیش از ۴۹هزار دستگاه رسید.

دست نشان خاطر نشان کرد: طی یکسال گذشته در مجموع ۱۵هزار و ۹۵۶ دستگاه اتوبوس از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پایانه مرزی بازرگان با بیش از ۲۰۳هزار تردد، رتبه نخست تردد ناوگان باری را در بین سایر پایانه‌های مرزی استان طی یکسال گذشته داشته است، یاد آور شد: در این مدت مجموع کامیون‌های حامل‌کالا‌های وارداتی و صادراتی از پایانه‌های مرزی استان به بیش از ۴۳۵هزار رسید که کامیون حامل کالا‌های صادراتی ۲.۵۶درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از ۴میلیون و ۶۹۶هزار مسافر ایرانی وخارجی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند که از نظر ورود مسافر ۳۶.۳۳درصد افزایش و از نظر خروج مسافر نیز ۳۹.۸۳درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • ۴.۶ میلیون مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کرده اند
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • تردد نزدیک به ۱۰۵هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی 
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار 
  • تردد نزدیک به ۱۰۵هزار ناوگان ترانزیتی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی
  • تردد ۱۰۴ هزار دستگاه ناوگان ترانزیتی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی
  • افزایش تردد مسافر از پایانه مرزی نوردوز
  • رشد ۴۱ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مرزی خوزستان