Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، «همچنان که می‌مردم» پس از حضور در جشنواره های معتبری همچون ونیز، شیکاگو و شانگهای، در تازه ترین حضورهای بین المللی خود در ۲ جشنواره سائو پائولو برزیل و اِفِبو ایتالیا  به نمایش در خواهد آمد.

چهل و سومین جشنواره بین المللی سائو پائولو از تاریخ ۲۵ مهر تا ۸ آبان ماه (۱۷ تا ۳۰ اکتبر) در شهر سائو پائولو برزیل برگزار می شود و فیلم «همچنان که می مردم» به کارگردانی مصطفی سیاری در بخش چشم انداز بین الملل این جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره سائو پائولو از جشنواره های معتبر آمریکای جنوبی است که به موسترا (Mostra) معروف است.

همچنین، چهل و یکمین جشنواره بین المللی اِفِبو از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ مهر ماه (۱۳ تا ۱۹ اکتبر) در شهر پالرمو ایتالیا برگزار می شود و فیلم «همچنان که می مردم» در بخش مسابقه فیلم های اول و دوم جشنواره به نمایش در آمده و برای دریافت جایزه ویژه این بخش با ۶ فیلم دیگر از کشورهای فرانسه، آلمان، ژاپن، بلژیک، سوییس و لهستان به رقابت خواهد پرداخت. جشنواره اِفِبو هر ساله در شهر پالرمو برگزار می‌شود.

«همچنان که می مردم» پیش از این در بخش رقابتی افق های جشنواره ونیز، بخش رقابتی کارگردانان نوین جشنواره شیکاگو، بخش مسابقه بین الملل جشنواره کرالای هند، و بخش رقابتی استعدادهای نو جشنواره شانگهای حضور داشته است و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمبرداری از این جشنواره بوده است.

پخش بین‌المللی فیلم «همچنان که می‌مردم» به عهده پرشیا فیلم به مدیریت علی قاسمی است.

«همچنان که می‌مردم» اولین فیلم سینمایی مصطفی سیاری است. این فیلم محصول موسسه فرهنگ فیلم تهران با بازی نادر فلاح، الهام کردا، مجید آقاکریمی، وحید راد و محمد ربانی است.

عوامل این فیلم عبارتند از فیلمنامه: بهنام عابدی، مصطفی سیاری و حامد حسینی‌سنگری، مدیر فیلمبرداری: حامد حسینی‌سنگری، تدوین: هایده‌ صفی‌یاری، مدیر برنامه‌ریزی: رضا بختیاری‌نیک، صدابردار: محمد کیان‌ارثی، طراحی و ترکیب‌صدا: انسیه ملکی، طراح‌صحنه‌ و لباس: علی قدیریان، البرز  ملک‌پور، طراح‌ چهره‌پرداز: محمود دهقانی، موسیقی: بامداد افشار، منشی‌صحنه: شهره‌ فهیمی، مدیر تولید: مسعود دلیری، عکاس: حبیب مجیدی.

کد خبر 4748723 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه تئاتر ایران فیلم سینمایی اربعین 98 موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر سینمای مستند تئاتر شهر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اربعین حسینی سازمان سینمایی شبکه سه سیما فیلم کوتاه بازیگر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس گفت: ۵۳۶ اثر از داخل و خارج کشور به هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی آذری ارسال شده که از این تعداد ۳۲ اثر از ۲۴ شاعر متعلق به شهرستان سلماس است.

رامین پورعباس با بیان اینکه ۲۴ شاعر اهل سلماس در این جشنواره شرکت کردند، گفت: جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی با هدف اشاعه، ترویج و انتشار فرهنگ منور رضوی، گسترش و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس استفاده از ابزار موثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی و حمایت از شاعران آیئنی را از جمه اهداف این جشنواره بین‌المللی عنوان کرد.

پورعباس گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی امسال ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری شهرستان سلماس میزبان این جشنواره خواهد بود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «گروه قرآن و عترت»، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، فرمانداری شهرستان سلماس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر ادارات این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند