Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:36:32 GMT

لایروبی رودخانه اترک و چند خبر کوتاه از گلستان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۰۷۱۷

لایروبی رودخانه اترک و چند خبر کوتاه از گلستان

معاون درمان علوم پزشکی گلستان گفت: بر اساس افق ۱۴۰۴ گلستان به حدود ۳ هزار تخت بیمارستانی احتیاج دارد.

عباس بدخشان اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که انجام شد مجوز احداث ۲ بیمارستان ۶۰۰ و ۴۷۶ تختخوابی در استان دریافت شده و تاکنون با ۳ سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای مشارکت در پروژه‌های بخش بهداشت و درمان از جمله شهرک سلامت و تامین تجهیزات پزشکی مذاکره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

در نشست مشترک رییس دانشگاه منابع طبیعی و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان راه اندازی موزه علم و فناوری و تاریخ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، استفاده از ظرفیت خانه طبیعت دانشگاه، انجام پژوهش‌ها و تحقیقات مشترک و توجه به موضوع گردشگری مختص کشاورزی و منابع طبیعی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

**

رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: امسال ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح افزایش تولید گوشت قرمز در استان گلستان اختصاص یافت.

مختار مهاجر اظهار داشت : گلستان در حال حاضر ۳.۵ درصد گوشت قرمز کشور را تولید می کند و باتوجه به ظرفیت موجود این سهم تا سال ۱۴۰۴ به ۱۰ درصد خواهد رسید.

**

رعیت رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: دومین مسابقه بزرگ کتاب خوانی با عنوان اشک ها و عبرت ها بر اساس کتاب "پس از پنجاه سال ، پژوهشی تازه پیرامون قیام امام حسین" نوشته مرحوم سید جعفر شهیدی به مناسبت اربعین حسینی چهارشنبه اول آبان ماه برگزار می شود.

**

شجاع شفیعی مدیر دفتر مهندسی رودخانه و سواحل شرکت آب منطقه ای گلستان از عملیات لایروبی و ساماندهی رودخانه اترک تا کانال آلاگل خبرداد و گفت: این عملیات با هدف بازسازی نقاط تخریب شده و تسهیل در عبور جریان آب و دریافت سهم آب از رودخانه اترک مرزی و هدایت جریان آب به کانال آلاگل در ۲ بازه به طول ۸ کیلومتر در حال انجام است.

**

رضوانی مدیرکل زندانهای گلستان از اهدای کمک هزینه تحصیلی توسط انجمن های حمایت زندانیان استان به فرزندان زندانیان خبر داد و گفت: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید برای کمک به ادامه تحصیل و ارتقا آموزش و کمک به خانواده های زندانیان نیازمند از محل اعتبارات انجمن های حمایت زندانیان استان ۵۶۱ بسته نوشت افزار و مبلغ ۲۳۵ میلیون ریال هدایای نقدی به فرزندان زندانیان پرداخت شد.

**

مدیرعامل گاز گلستان از اتمام عملیات اجرای تعمیرات خط ۳۰ اینچ گاز و وصل جریان گاز ۴ شهر و۷۷ روستا و واحدهای صنعتی استان خبر داد و گفت: این مسیر خط انتقال که در حادثه سیل امسال آسیب دیده بود مرمت و گاز مشترکین ۴ شهر قرق، سرخنکلا، فاضل آباد و جلین به همراه ۷۷ روستا و تعدادی از واحدهای مستقر در مسیر وصل شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری گلستان بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای اجرای دوفقره تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از منابع طبیعی، سرجنگلبان، مامورین یگان حفاظت بخش بیشه سر، اقدام به رفع تصرف، دو قطعه از اراضی جنگلی ملی واقع در منطقه هفت تن قائم شهر نمودند که بر این اساس آثار تصرفی اعم از پرچین‌ها از میان برداشته و عرصه‌ها اعاده به وضع سابق شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه
  • سبزی کوهی؛ نچینیم و نخریم؛ چرا؟
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت
  • لایروبی انهار کشاورزی در تالش