Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@14:03:18 GMT

ترافیک در جاده‌های هراز و کندوان مازندران

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۰۷۸۷

ترافیک در جاده‌های هراز و کندوان مازندران

با فرارسیدن شروع تعطیلات آخر هفته و اربعین حسینی و سفر مسافران از اقصی نقاط کشور به مازندران هم اکنون ترافیک در ۲ جاده اصلی و مهم هراز و کندوان پرحجم و شلوغ است و پیش‌بینی می‌شود این حجم ترافیک در ساعات آینده نیز بیشتر شود.

به گزارش ایرنا، امروز پنجشنبه و با آغاز تعطیلات سه روزه تعداد زیادی خودرو در مسیر‌های منتهی به مازندران حضور دارند به طوریکه در نخستین ساعات تعطیلات دو جاده اصلی این استان با ترافیک سنگین مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز مدیریت راه‌های مازندران در گزارش روز پنجشنبه خود اعلام کرد: هم اکنون ترافیک در محور هراز در اکثر مناطق بویژه در پیچ پرند، چلاو، پلور، گزنک و تونل وانا سنگین و پرحجم است.

این مرکز همچنین ترافیک در تنها جاده اتصالی غرب مازندران به پایتخت کشور یعنی کندوان را نیز پرحجم اعلام کرد.

در حال حاضر تنها ۲ جاده کیاسر و سوادکوه ترافیک روان و عادی دارد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های مرکز مدیریت راه‌های مازندران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شرایط جوی مساعد در تعطیلات پیش رو و وضعیت فعلی ترافیک در جاده‌های استان، پیش بینی می‌شود این حجم ترافیک طی ساعات آتی افزایش یابد.

در حال حاضر وضعیت راه‌های مازندران از نظر شرایط جوی آفتابی است و هواشناسی استان نیز از آفتابی بودن آسمان تا پایان تعطیلات اتی خبر داد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کندوان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور در سفر خود به استان مازندران گفت: در راستای هوشمندسازی و ارتقای ایمنی، ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمندITS در سطح راه های ارتباطی این استان نصب و راه اندازی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، منصور فخاران در حاشیه بازدید خود از مرکز مدیریت راه های استان مازندران عنوان کرد: در حال حاضر ۷۵۹ سامانه حمل و نقل هوشمند جاده ای در راه های ارتباطی استان در دست بهره برداری بوده که با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری ۲۶۰ مورد دیگر به آن اضافه می شود. 

فخاران گفت: مازندران از استان های مهم و تراز اول در ترددهای جاده ای بوده، از این رو نگاه مرکز مدیریت راه ها و همچنین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به محورهای مواصلانی این استان ویژه و ملی است. 

وی در ادامه اظهار کرد: در نوروز امسال بیش از نیمی از تماس های کاربران جاده ای با سامانه ۱۴۱ در مورد راه های استان مازندران بوده که این مهم نشان از اهمیت بالای راه های ارتباطی مازندران است. 

فخاران در ادامه گفت: در حال حاضر سامانه تلفن گویای ۱۴۱، سامانه های دوربین نظارت تصویری، سامانه تردد شمار بر خط، سامانه ثبت تخلف عبور ومرور، سامانه ردیاب ناوگان راهداری، سامانه تابلوهای پیام متغیرو سامانه دوربین عکسبرداری ثابت از جمله سامانه های موجود در استان مازندران بوده که در دست بهره برداری است. 

وی در ادامه تصریح کرد: نگاه مرکز مدیریت راه های کشور به این استان نگاه شبکه ای است و برای تکمیل چرخه هوشمندسازی کشور، استان مازندران جز این شبکه قرار گرفته و باید نیازمندی هایش در این زمینه رفع شود. 

گفتنی است بازدید از سامانه های هوشمند محورهای ارتباطی کندوان و سوادکوه و همچنین مرکز مدیریت راه های استان از جمله برنامه های سفر رئیس مرکز مدیریت راه های کشور به استان مازندران بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • محور هراز بازگشایی شد
  • محور هراز باز شد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • محور هراز بسته شد
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود
  • جاده کندوان از طریق آزاد راه استان البرز باز است