Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری مراسم اجتماع حسینی روز اربعین در میدان امام علی(ع) خبر داد. ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حسن بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به برپایی مراسم اجتماع عزاداران اربعین حسینی در اصفهان، اظهار داشت: کلید این مراسم از 8 سال قبل که شور پیاده‌روی علاقه‌مندان امام حسین (ع) از نجف تا کربلا اوج گرفته بود، زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم از تمام کشور از جمله شهر اصفهان راهی کربلای معلی می‌شدند و از برکات معنوی  راهپیمایی ملی اربعین استفاده می‌کردند.

رئیس تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه افراد جا مانده از راهپیمایی اربعین نیز در سر هوای کربلا و شور حسینی را دارند، گفت: تعدادی از این عزاداران دور یکدیگر جمع شدند و برای فیض بردن از مراسم اربعین در شهر خودشان چاره‌ای اندیشیدند.

وی تصریح کرد: با مشورتی که با بزرگان شهر از جمله امام جمعه اصفهان آیت‌الله طباطبایی نژاد و جمعی از روحانیون شاخص انجام شد، به این نتیجه رسیدیم که تجمعی را در روز اربعین برای جاماندگان راهپیمایی اربعین برپا کنیم.

حاشیه شهر مشهد پای ثابت جلسات عزاداری امام حسین(ع)روایت شاعرانه "نجم‌الدین شریعتی" از روزهای عزاداری امام حسین(ع) در مقابل دوربین تسنیمکمک 20 میلیارد ریالی موقوفات به مجالس عزاداری امام حسین (ع) در گلستان

حجت‌الاسلام بابایی ادامه داد: تجمع عزاداران جا مانده از پیاده‌روی اربعین برای نخستین بار در گلزار شهدای اصفهان برگزار شد ولی با توجه به استقبال بیش از حد مردم، این مکان جوابگوی این تجمع نبود و قرار بر این شد تا در سال‌های بعد این تجمع در یکی از میادین اصلی شهر برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری تجمع هیئت‌های مذهبی، امسال در روز عاشورا در میدان امام (ره)، اظهار داشت: برپایی تجمع روز اربعین در میدان امام علی(ع) در نظر گرفته شد.

رئیس تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: برنامه تجمع عزاداران اربعین در میدان امام علی(ع) روز 27 مهر ماه ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مداحی مداحان اهل بیت (ع)، سخنرانی، سینه‌زنی، نماز جماعت و پذیرایی از عزاداران حسینی از جمله آیتم‌های اجتماع روز اربعین در اصفهان است.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران

استاندار ایلام گفت: با هدف رفاه حال زوار اربعین، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی در حال آماده‌سازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از پروژه ۶ خطه شهر مهران تا میدان اربعین پایانه مرزی مهران و پارکینگ جدید اربعین، اظهار کرد: در آینده نزدیک با رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار خواهیم شد و در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین پیگیری می‌شود.

وی افزود: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین خواهد شد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: برای رفاه حال زوار با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با ۱۵ هکتار در حال آماده‌سازی است.

بهرام‌نیا تصریح کرد: وجود این پارکینگ از ضروریات بود که امروز شاهد هستیم عملیات این پارکینگ در حال آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: نرخ پارک روزانه خودرو براساس ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

کد خبر 745729

دیگر خبرها

  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد
  • اجتماع مردم رودبار قصران در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود