Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با توجه به پایان دوره مجامع استانی، انتخابات دومین مجمع استانی سمن‌های جوانان در تاریخ دوم آبان ماه در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با حضور اکثریت سمن‌های جوانان برگزار می‌شود.

روح‌ا... اسدی در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: مجمع استانی سمن‌های جوانان شورایی متشکل از اعضای سازمان‌های مردم نهادِ جوانان هستند که با آرای مستقیم نمایندگان سمن های جوانان استان به مدت 2 سال انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به افزایش قابل ملاحظه سمن‌های جوانان نسبت به دوره قبل اهمیت انتخابات نیز افزایش یافته و انتخاب نمایندگان سمن‌ها باید با دقت بیشتری از طریق خود سمن‌ها دنبال شود که امیدوارم به گونه‌ای برگزار شود که جایگاه مناسبی برای شهرستان‌ها و خانم‌ها دیده شود و ترکیب مناسبی انتخاب شود.

اسدی با بیان این که در صورت راهیابی افراد واجد شرایط به مجمع استانی این مجمع می‌تواند در انجام وظایف خود مثمر ثمرتر باشد، بیان کرد: وظایفی مانند فراهم کردن زمینه‌های توسعه مشارکت مدنی و همکاری داوطلبانه جوانان، توانمند سازی جوانان در جهت ایجاد ظرفیت تصمیم سازی در جامعه، برگزاری گردهمایی و کارگاه‌های آموزشی، علمی، شبکه سازی جوانان و... که سمن‌ها با انجام‌شان مفیدتر خواهند بود.

وی در پایان اضافه کرد: مهم‌ترین اهدافی که این مجموعه می‌تواند داشته باشد تشویق جوانان به مشارکت در جهت کمک به محرومین و همچنین ورود جوانان در جهت توسعه مردم محور و پایدار کشور است و همچنین تلاش برای برداشتن موانع و حمایت از فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد و در نهایت جذب، سازماندهی و انسجام بخشی جوانان در جهت اثرگذاری در جامعه و همچنین گسترش همکاری‌های فرابخشی و اعتماد سازی در خصوص نقش آفرینی جوانان است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان انتخابات جامعه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ وهب مختاران افزود: مسابقات مهارت آزاد در رشته پیرایش مردانه، طبخ غذا‌های سنتی و مدرن با طعم سیر و همچنین طبخ غذا‌های دریایی (آبزیان) سال گذشته برگزار شد.

او با بیان اینکه مسابقات مهارت ویژه زندانیان نیز در ۲ مرحله شهرستانی و استانی برگزار شد، از برگزاری مسابقات کشوری مهارت آزاد ویژه عموم و اقشار اتباع کارگران خبر داد.

مختاران گفت: همه ساله مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که سال گذشته بیست و یکمین مرحله برای سنین زیر ۲۱ سال به اجرا درآمد.

او افزود: در مرحله شهرستانی بیست و یکمین المپیاد ملی مهارت ۷۶ نفر در ۲۶ رشته به رقابت پرداختند که ۱۵ نفر برای رقابت‌های کشوری انتخاب شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان تصریح کرد: هفت نفر از این افراد در رشته‌های صافکاری خودرو، تاسیسات الکتریکی، تراش سی. ان. سی، نقاشی خودرو، آرایشگر مردانه و فناوری اتومبیل موفق به دریافت مدال شدند.

مختاران گفت: مسابقات آزاد مهارت نیرو‌های مسلح سال گذشته در ۲ مرحله شهرستانی و استانی برگزار شد.

او با بیان اینکه در مسابقات مهارت آزاد هیچگونه محدویت سنی نداریم گفت: مسابقات ملی مهارت در راستای شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی با حضور نخبگان و استعداد‌های برتر زیر ۲۱ سال دارای مهارت انجام می‌شود و مدال آوران کشوری به رقابت‌های جهانی راه می‌یابند.

دیگر خبرها

  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند