Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا لحمیان صبح پنجشنبه در آئین افتتاح فاز دوم ساختمان آموزشی و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه دولتی گرمسار به میزبانی سالن همایش های این دانشگاه  و با حضور واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، ضمن اشاره به ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در راستای ارتقای ظرفیت های علمی این مجموعه، تاکید کرد: این دانشگاه بالاترین درصد پذیرش کنکور سراسری را با عددی معادل ۷۰ درصد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بهره برداری از پروژه های عمرانی و آموزشی این مجموعه بیان کرد: این پروژه ها در مساحت سه هزار و ۸۰۰ متر فضای آموزشی و آزمایشگاهی با اعتبار ۱۲.۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

رئیس دانشگاه دولتی گرمسار از تدوین سند راهبردی این دانشگاه تا سال ۱۴۰۷ خبر داد و گفت: این سند مطابق با طرح آمایش استان سمنان تدوین شده و گامی موثر در توسعه گرمسار به ویژه ظرفیت های علمی خواهد بود.

لحمیان، تاکید کرد: دانشگاه گرمسار، بر اساس آمار سال ٩٧ رتبه ۶٨ را در کشور داراست و امیدواریم در سال تحصیلی جاری این رتبه ارتقا یابد.

کد خبر 4749245

منبع: مهر

کلیدواژه: سند راهبردی استانداری سمنان گرمسار دانشگاهیان محمود واعظی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شهرکرد شیراز بیرجند استانداری سمنان موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۲۸ هزار مسافر از خدمات هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: ارائه خدمات در قالب طرح های نوروزی با شعار "همراه تان هستیم" از ۲۴ اسفند سال گذشته در حوزه‌های خدمات امدادی، بشردوستانه، آموزش، بخش‌های مختلف درمانی و داوطلبان آغاز شده و  تا ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: خدمات امدادی در ۱۹ پایگاه امداد و نجات جاده ای، ۱۱ پست ثابت و سیار خدمات بشردوستانه و هفت پست ثابت آموزشی، داوطلبانه و درمانگاه، داروخانه و توانبخشی هلال احمر استان زنجان جریان دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: با حضور ۴۵۰ نفر از اعضای جوانان دختر و پسر در ۱۱ پست ثابت و سیار استان زنجان ۱۳ هزار و ۷۱۹ مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه بهره‌مند شدند.

هاشمی، پویش بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی)، اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز، پویش بهرفت، طرح یاس، تست فشار خون، پویش سبز، بهره مندی از فضای دوستدار کودک، خیمه نماز و غرفه فرهنگی، آموزش مهارت‌های ایمنی و کمک‌های اولیه را از طرح‌های مختلف خدمات خدمات بشردوستانه و فعالیت تیم سحاب برشمرد.

وی از برپایی هفت پست ثابت آموزشی در سطح استان در قالب طرح نوروزی خبر داد و تاکید کرد: توسط ۱۰۸مربی داوطلب آموزشی هزار و ۲۰۴ مسافر نوروزی در ۱۲ روز گذشته از اجرای طرح نوروزی از آموزش‌ها کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات بهره‌مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس برقرار کنند.

دیگر خبرها

  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر از خدمات بیمارستان دیردر ایام نوروز بهره‌مند شدند
  • تدوین اولین استاندارد آموزشی اطفای حریق در قطار
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • رییسی: خیرین شریک راهبردی دولت هستند
  • برنامه سوم راهبردی قم در حال تدوین است / اجازه ورود حواشی به بدنه شهرداری را نمی‌دهیم
  • بهره مندی بیش از ۲۸ هزار مسافر از خدمات هلال احمر
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری
  • سند و پیوست مردمی‌سازی امور کشور تدوین شود
  • برگزاری اولین نشست طراحی و تدوین برنامه‌های راهبردی در سال ۱۴۰۳