Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@19:36:20 GMT

بازگشت خنده به لبان آقای مربی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۱۱۳۸

مجتبی حسینی روزهای سختی را در مس کرمان پشت سر گذاشته است. تیم او با وجود برتری در برابر ذوب آهن در لیگ یک باب میل نتیجه نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان درلیگ یک از 8 بازی 10 امتیاز گرفته و یکی از تیم های نیمه پایین جدول به حساب می آید و 8 امتیاز با صدرنشین فاصله دارد. به همین خاطر مجتبی حسینی یکی دو باری به طور جدی مورد انتقاد هواداران تیفوسی مس قرار گرفت و شعارهایی را علیه خود شنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به نظر می رسد شکست ذوب آهن در جام حذفی شرایط را برای تیم مس تغییر دهد. حتما اکنون مس به این باور رسیده که تیم خوبی است و اگر در لیگ یک هم همانند دیدار با ذوب آهن بازی کند می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. به واقع ذوب آهن غرور از دست رفته مس کرمان را به این تیم برگرداند.

 

مس کرمان در آخرین بازی لیگ یک تیم گل ریحان را در کرج متوقف کرد و به طور حتم در روزهای آینده خواهد کوشید فاصله خود را با صدر کم کند و در ادامه مدعی شود. شکست ذوب آهن لبخند رضایت از تیم مس را به لبان مجتبی حسینی برگرداند. مربی جوانی که در ابتدای مسیر با چالش های زیادی همراه بود و اگر موفق شود از این چالش ها به خوبی عبور کند یک مربی خوب به جمع مربیان جوان کشور اضافه می شود.

 

مجتبی حسینی مس کرمان دسته یک جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجتبی حسینی مس کرمان دسته یک جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنده‌های تحلیل‌گر سابق سیا به ادعای رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌های ایران

لری جانسون تحلیل‌گر سابق سازمان سیا به ادعای رژیم صهیونیستی در مورد رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌های ایران، پاسخ داد. جانسون گفت: اسرائیل اجازه نشان دادن خسارات را به خبرنگاران نمی‌دهد؛ زیرا آسان‌ترین راه برای اقناع عمومی این است که بگویی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بازگشت آلوارز به تراکتور
  • بازگشت آلوارز به تیم فوتبال تراکتور
  • بازگشت مربی منچستریونایتد به تراکتور!
  • خنده‌های تحلیل‌گر سابق سیا به ادعای رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌های ایران
  • سرمربی بعدی تراکتور مشخص شد | بازگشت مربی نام آشنا به تبریز
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت