Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام تایید قتل زن جوان و دختر 18 ساله در روستای دم تنگ لنده اظهار کرد: نظریه کارشناسی پزشکی قانونی درخصوص علت فوت به مراجع قضایی اعلام شده است. تاریخ انتشار: 10:09 - 25 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۶۳۵

دکتر امینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به قتل ناگوار یک زن 31 ساله و دختر 18 ساله در روستای دم تنگ لنده گفت: اجساد پس از تحویل به پزشکی قانونی یاسوج تحت معاینه ظاهری و کالبد گشایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی  دقیق صدمات و معاینات ظاهری و کالبد گشایی، نظریه کارشناسی پزشکی قانونی مبنی بر تعیین علت فوت به همراه جواز دفن صادر و اجساد با دستور مقام قضایی تحویل بستگان شد.

به گزارش خبرگزاری میزان، رییس کل دادگستری شهرستان لنده در پی انتشار این خبر اظهار کرد: پنج‌شنبه شب 18 آبان ماه ساعت 19:45 وقوع دو فقره قتل در خانه‌ای در روستای گاجوال از توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده به پلیس اعلام شد.

سعادتیان گفت: در پی وقوع قتل دستورات لازم صادر و ماموران نیروی انتظامی و بسیج لنده در محل حاضر شدند.

وی افزود: این قتل به دلایل نامعلومی صورت گرفت که اعضای یک خانواده یک زن 31 ساله و دختر 18 ساله کشته شدند که علت و علل این قتل هنوز مشخص نبوده و در دست بررسی است. هم اکنون مظنونین به قتل دستگیر و تحت بازجویی هستند.

بیشتر بخوانید:

افتتاح ساختمان جدید اداره پزشکی قانونی شهرستان کهگیلویه همزمان با هفته قوه قضاییه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امینی پزشکی قانونی رئیس دادگستری لنده سعادتیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شهند اظهار کرد: در حوزه یگان حفاظت تلاشهای بسیاری برای صیانت از محیط زیست انجام شده است و ۳۵۷ تخلف زیست محیطی در حوزه شکار و صید غیر مجاز کشف و ضبط و ۳۶۷ نفر به مراجع قضایی معرفی شدند.

 وی ادامه داد: در همین راستا ۲۴۹ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیر مجاز و مجاز از متخلفان کشف و ضبط و به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: هزار و ۷۰۰ راس دام غیر مجاز از مراتع تحت مدیریت محیط زیست اخراج شد و در ۲۵۵ هکتار از اراضی تحت مدیریت که اغلب حاشیه تالابها بود اطفای حریق شد.

 وی با اشاره به افزایش اعتبارات سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ گفت: این اعتبارات افزایش ۲.۵ برابری داشت و به بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال رسید در حالیکه قبل آن ۲۰۰ میلیارد ریال بود که رشد چشمگیری داشته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: تمامی اعتبارات در سال گذشته جذب و در پروژه های زیست محیطی هزینه شده است.

 آذربایجان غربی از مهمترین استانهای محیط زیستی کشور است و ۶۷۰ هزار هکتار از اراضی ملی در قالب ۱۱منطقه تحت مدیریت تحت حفاظت و مدیریت این اداره کل قرار دارد.

این اراضی با حضور ۱۵۰ نیرو و ۲۰ پاسگاه محیط بانی شبانه روزی پایش و حفاظت می شوند؛ ۱۵.۱درصد مساحت استان تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی است.

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران