Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:28:38 GMT

95 درصد ظرفیت هتل‌های قصرشیرین پر شده است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۱۲۸۳

95 درصد ظرفیت هتل‌های قصرشیرین پر شده است

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قصرشیرین گفت: در ایام اربعین امسال 95 درصد ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی این شهرستان پر شده است.

بهرنگ بابایی در گفت و گو با ایسنا، به بازگشایی مرز خسروی برای اربعین امسال و عبور بیش از 140 هزار زائر از این مرز اشاره کرد و گفت: در ایام اربعین 9 هتل در شهرستان قصرشیرین با ظرفیت 850 تخت به پذیرش زوار اربعین حسینی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از ابتدای بازگشایی مرز خسروی و تردد زوار تاکنون نزدیک به 95 درصد ظرفیت تخت‌های این مراکز اقامتی پر شده است.

رئیس میراث فرهنگی قصرشیرین با اشاره به تخفیف 50 درصدی هتل‌های شهرستان در پذیرش زوار اربعین، تاکید کرد: هزینه هرشب اقامت برای تخت تک نفره در هتل‌های سه ستاره شهرستان 70 هزار تومان، هتل‌های دو ستاره 60 هزار تومان و هتل‌های تک ستاره نیز 40 هزار تومان است.  

 وی خاطرنشان کرد: هرچند این هتل‌ها طی چندین سال گذشته به علت بسته بودن مرز خسروی دچار رکود شده بودند، اما در این مدت با بازگشایی مرز رونق خوبی را در آنها شاهد هستیم.

بابایی تصریح کرد: علاوه بر 9 هتل این شهرستان، یک خانه مسافر هم با ظرفیت 25 تخت داریم که در این مدت با تخفیف 50 درصدی و هزینه هرشب اقامت برای تخت تک نفره 15 هزار تومان به پذیرش زوار می‌پردازد.

وی یادآورشد: به منظور بررسی کیفیت خدمات رسانی مراکز اقامتی شهرستان طی ایام اربعین، اکیپ نظارت ستاد اربعین اداره کل میراث فرهنگی استان چندین بار به بازدید از این مراکز پرداخته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قصر شیرین میراث فرهنگی هتل اربعین ۹۸ كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: پرورش شتر، ظرفیت مغفول در این شهرستان است.

سعید خسروجردی در حاشیه بررسی مکان‌یابی مجتمع شترداری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان داورزن به دلیل واقع شدن در حاشیه کویر ظرفیت بسیار مناسبی برای شترداران است.

وی از وجود ۱۷۰۰ نفر شتر در این منطقه خبر داد و افزود: با توجه به پتانسیل‌های موجود قطعاً امکان افزایش جمعیت شتر در این منطقه وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن گسترش صنعت شترداری در داورزن را نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط دانست و تصریح کرد: شهرستان داورزن با ۱۷۰۰ نفر شتر از جایگاه قابل قبولی در خراسان رضوی برخوردار است.

وی گفت: با توجه به خشکسالی‌های سال‌های اخیر و کاهش بارش‌ها پرورش شتر در بین دام‌های پرواری دیگر سبک و سنگین دام به‌صرفه‌تری است.

خسروجردی با بیان اینکه امکان تهیه علوفه از منابعی چون ظرفیت علوفه‌ای خارشتر و نیز امکان چرا در بیابان‌ها برای این دام‌ها فراهم است، اظهار کرد: شهرستان داورزن به دلیل واقع شدن در حاشیه کویر برای شترداری بسیار مناسب است. 

وی افزود: تحقیقات علمی نشان داده شیر شتر دارای ارزش غذایی بسیاری بوده که می‌تواند فراورده‌های زیادی از آن تولید و با استفاده از همین پتانسیل ثروت ایجاد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن در پایان ایجاد مجتمع شترداری برای ساماندهی شترداران منطقه را یک امر ضروری دانست و گفت: تولیدات صنعت پرورش شتر که می‌تواند سرچشمه درآمدهایی شود که ماده اولیه آن شیر و پشم و کود شتر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی