Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: ۴۰ درصد کلاس‌های درس استان یعنی چیزی حدود ۴۵۰۰ کلاس نیازمند مقاوم سازی است. ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق‌شناس صبح امروز در آیین بهره‌برداری از مدارس سیل‌زده و برچیده شدن مدارس خشتی و گلی استان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: در سیل امسال 326 مدرسه استان دچار خسارت شد که تعمیرات 302 مدرسه به موقع انجام شد و مشکلی در بازگشایی مدارس نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از 24 مدرسه‌ای که تخریب شده بود هم کار ساخت 17 مدرسه آغاز شده است و عملیات احداث باقی مدارس نیز با همکاری نوسازی و خیران به زودی آغاز می شود.

استاندار گلستان: حفظ میراث تاریخی و فرهنگی به مطالبه‌ای عمومی تبدیل شوداستاندار گلستان: همه سازمان‌ها برای انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم وارد میدان شونداستاندار گلستان: تکمیل سد نرماب خسارت‌های سیل را کاهش می‌دهد

استاندار گلستان با اشاره به وجود 15 هزار کلاس درس در استان گفت: از این تعداد 12 هزار و 500 کلاس در مدارس دولتی و بقیه در مدارس غیردولتی است. نکته مهم این است که 40 درصد کلاس‌های درس استان یعنی چیزی حدود 4 هزار و 500 کلاس نیازمند مقاوم‌سازی است.

وی ادامه داد: انتظار نداریم در این خشکسالی مالی که دولت با آن مواجه است این 4500 کلاس در یک‌سال مقاوم‌سازی شود اما نیاز است برنامه‌ای چند ساله برای ایمن‌سازی آنها پیش‌بینی شود.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: گلستان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور است و انتظار داریم یک هنرستان کشاورزی که باید جزو مجهزترین هنرستان‌های کشور باشد در این استان ساخته شود.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی