Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: سه هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در هرمزگان تکمیل می‌شود.

او در نشست شورای مسکن استان افزود: از مجموع حدود ۵۳ هزار واحد مسکن مهر در هرمزگان، حدود شش هزار واحد باقی مانده که در حال تکمیل است.

استاندار هرمزگان گفت: واحد‌هایی که مسئولیت آن‌ها بر عهده دولت بوده تکمیل و تحویل داده شده و واحد‌های باقی مانده مربوط به تعاونی‌های خود مالک یا تعاونی‌های بخش‌های مختلف است که برخی از آن‌ها مشکلات حقوقی نیز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون همتی افزود: برخی از این واحد‌های تعاونی‌ها برای هزینه آب و برق و تکمیل محوطه سازی نیازمند پرداخت سهم متقاضیان هستند.

او گفت: پرداخت تسهیلات بانکی برای این کار پیش بینی شده تا متقاضیان با دریافت این تسهیلات بتوانند سهم خود را پرداخت نموده و این واحد‌ها هر چه سریعتر تکمیل شوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به نوسازی بافت فرسوده افزود: شهرداری بندرعباس و اداره کل راه و شهرسازی استان طرح مشترکی را برای محلات اسلام آباد و گلکنی در نظر گرفته اند که بر اساس آن در این محلات یک بوستان مناسب و هزار واحد مسکونی جدید ساخته می‌شود.

همتی به نوسازی بافت فرسوده در محله چاهستانی‌ها اشاره کرد و افزود: ایجاد امکانات و زیرساخت‌های مناسب به ویژه برای محله چاهستانی‌ها از جمله آب و برق مناسب، مجموعه‌های فرهنگی، تفریحی، ورزشی و فضای سبز در نظر گرفته شده و تسریع در اجرای این برنامه‌ها به مشارکت و همکاری مردم نیاز دارد.

انتهای پیام/ د

پایان ساخت سه هزار واحد مسکن مهر تا آخر امسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر هرمزگان نوسازی بافت فرسوده تسهیلات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور در حاشیه بازدید از روند ساخت پایگاه تخصصی امداد و نجات انجیلاق واقع در شهرستان آبیک، گفت: برای این طرح هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است که قرار شد ۵۰ درصد آن از سوی جمعیت هلال احمر و ۵۰ درصد مابقی دیگر از سوی استانداری قزوین تامین شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۳۰ میلیارد ریال از سوی جمعیت هلال احمر به این طرح اختصاص داده شده و لازم است که ۲۳۰ میلیارد دیگر نیز از از سوی استانداری در اولین فرصت تامین شود.

کولیوند تاکید کرد: نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی برای دریافت اعتبارات جمعیت هلال احمر، به خصوص تکمیل پایگاه تخصصی امداد و نجات اهتمام و توجه ویژه‌ای لحاظ کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: پایگاه امداد و نجات انجیلاق علاوه بر اعتبارات مورد نیاز عمرانی خود، نیازمند اعتبارات لازم در خصوص تجهیزات و اقلام مورد نیاز مدیریت بحران است که انجام آن نیازمند هزینه بیشتری خواهد بود.

این مسئول یادآور شد: این مکان به لحاظ ترافیکی و امنیتی نیز باید بررسی شود تا شرایط خیلی بهتری نسبت به ساختمان داخل شهر قزوین داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • تعهد استان مرکزی برای ساخت واحد مسکونی محقق می شود
  • سرعت گرفتن چرخ اشتغال سیستان و بلوچستان با طرح نهضت ملی مسکن
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 
  • شتاب ساخت مسکن ملی در استان همدان
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است