Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با حضور مسئولان جلسه هماهنگی دربی فوتبال بین تیم استقلال نوین و شهرداری بندرماهشهردر مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور برگزار شد.

با توجه به مشکلات نور ورزشگاه بازی نیم ساعت زودتر و از ساعت۱۵:۳۰ آغاز خواهد شد و تیم شهرداری با لباس زرد و جوراب آبی و تیم استقلال نوین با لباس آبی و جوراب سفید به میدان خواهند و رفت گلر تیم شهرداری با لباس یکدست قرمز و گلر تیم استقلال نوین با لباس یکدست بنفش درون دروازه خواهند ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگاه تماشاگران ۵۰_۵۰ تقسیم شد و تماشاگران میهمان (استقلال نوین) در قسمت شمالی و تماشاگران میزبان (شهرداری) در قسمت جنوبی مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/م

برپایی جلسه هماهنگی دربی فوتبال در بندرماهشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال

به گزاش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر آقایان باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.

تصمیمات اخذ شده در این جلسه به شرح زیر است:

* در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

* در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

* همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.

* شایان ذکر است، حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

کد خبر 6080716

دیگر خبرها

  • صحنه‌ای نادر در بازی استقلال با شمس‌آذر | تماشاگران استقلالی چرا این کار را کردند؟
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • یک جلسه محرومیت تعلیقی برای حسینی و جریمه نقدی مرادمند و باشگاه استقلال/ محرومیت برای تماشاگران اراکی
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور