Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:29:35 GMT

جایگاه هشتمی آستارا از نظر سرانه فضای ورزشی در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۱۶۱۰

جایگاه هشتمی آستارا از نظر سرانه فضای ورزشی در گیلان

وحید خاصی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: استفاده از سالن‌ها و زمین‌های ورزشی برای برگزاری مسابقات توسط باشگاه‌ها و هیات‌ها، از ۲۶ مهر تا دوم آبان ماه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در شهرستان مرزی آستارا رایگان‌ است.

وی با بیان اینکه طرح استفاده رایگان از فضاهای ورزشی با هدف گرایش جوانان به رشته‌های مختلف اجرا می شود و مسئولان هیات‌ها و باشگاه‌ها باید استعدادها را شناسایی کنند، افزود: شهرستان مرزنشین آستارا دارای ۹ سالن ورزشی و هفت زمین خاکی است و باید سرانه فضاهای ورزشی آن از ۸۷ صدم متر مربع به یک متر مربع افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا با اشاره به اینکه آستارا از نظر سرانه فضای ورزشی رتبه هشتم در استان گیلان دارد و احساس مسئولیت و همکاری سایر دستگاه‌ها در تامین فضاهای ورزشی این شهرستان ضروری است، گفت: ۲۶ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی اجرا خواهد شد و در دوم آبان ماه، ورزشکاران مختلف، حرکات ورزشی نمادین را در جشنواره‌ای در ورزشگاه وحدت اجرا خواهند کرد.

خاصی پور به ساخت هشت خانه ورزش روستایی در سال جاری اشاره و با بیان اینکه برای ساخت هر خانه با زیربنایی حدود ۵۰ متر مربع  حدود ۱۰۰ میلیون ریال و امکانات آب، برق، گاز، تنیس روی میز، فوتبال دستی، تشک ورزش‌های رزمی، میز شطرنج و وسیله دارت ارائه می شود، افزود: آستارا با بیش از ۹۱ هزار نفر جمعیت در دو بخش و ۶۲ روستا در شمال غربی استان گیلان واقع شده و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۷ هیات ورزشی این شهرستان ساماندهی شده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا نبود پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در آستارا را از دغدغه‌های فعالان آن عنوان و تاکید کرد: امیدواریم با همت مسئولان این پیست راه اندازی شود.  

خاصی پور با اشاره به اینکه ۹۴ سازمان مردم نهاد زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان فعالیت می کنند و آستارا با شش سمن از این نظر بعد از رشت رتبه دوم گیلان را دارد، گفت: شهرستان مرزی آستارا از نظر فعالیت سمن ها جایگاه ممتازی در سطح استان دارد و برنامه‌های بسیار خوبی توسط سمن‌های مردم نهاد در سطح شهرستان مرزی آستارا اجرا می شود.

کد خبر 4749321

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان گیلان سرانه فضای ورزشی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شهرکرد شیراز بیرجند استانداری سمنان موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: بر اساس تصمیمات جلسه مشترک مسؤولان نیشابور با مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در بهمن  ۱۴۰۲ مقرر شده است فهرست طرح های پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان استان در شهر نیشابور برای اجرای طرح مولد سازی اعلام تا این موضوع در جلسه بعدی در شهرستان بررسی و تصمیم گیری شود که تا کنون فهرست پیشنهادی آن اداره کل ارائه نشده است.

احمد همت آبادی افزود: شورای اسلامی نیشابور مخالفت جدی خود را با مصوبه کمیسیون ماده ۵ برای چندمین بار به صورت رسمی اعلام کرده و مصرانه پیگیر حذف ورزشگاه انقلاب نیشابور از فهرست اموال دولتی مشمول طرح مولد سازی است.

دیگر خبرها

  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب