Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@09:50:46 GMT

تمهیدات ویژه بانک پارسیان برای زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۱۶۱۵

تمهیدات ویژه بانک پارسیان برای زائران اربعین

نماینده ایلام در مجلس با اشاره به خدمات‌رسانی بیشتر بانک‌ها به زائرین اربعین نسبت به سال‌های گذشته گفت: خودپردازهای سیار بانک پارسیان در مرزها به طور ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، سلام امینی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمات دهی بانک ها و تامین ارز زائران اربعین، نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است، گفت : به عنوان نمونه خودپردازهای سیار بانک پارسیان در مرزها به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی به مردم کشورمان هستند و این بانک امسال تمهیدات ویژه ای برای زایران فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به افزایش قابل توجه ترددهای زایران از مرز مهران، گفت: با وجود افزایش ترددهای زایران، خدمات‌رسانی و تامین ارز به خوبی درحال انجام است و این مساله نشان می‌دهد که بانک‌هایی همانند بانک پارسیان تا چه اندازه توانسته‌اند مشکلات و نیازهای زائران را شناسایی و پیش‌بینی کنند و متناسب با آن راهکار ارایه داده و سطح خدمات خود را نیز افزایش دهند.


احمد صفری، نماینده مردم کرمانشاه نیز با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر بروز مشکل در تامین ارز به دستمان نرسیده است، افزود: امسال با وجود افزایش تردد زایران در مرز خسروی، تاکنون هیچ مشکلی در تامین ارز رخ نداده است و این نشان می دهد که امسال بانک ها تمهیدات خوبی برای زائران فراهم کرده اند.


وی با اشاره به خدمت رسانی بانک‌ها به ویژه بانک پارسیان در مناطق مرزی، گفت: انواع خدمات بانکی از طریق خودپردازهای سیار این بانک‌ها و همچنین بانک پارسیان در حال انجام است و همین اقدام کار زائران را بسیار آسان کرده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا پیاده روی اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در هر سه شب فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ : شهروندان همکاری لازم را با خادمین خود در پلیس راهور داشته باشند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ احسان مومنی گفت: با توجه به نزدیک شدن به شب‌های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیئات مذهبی جهت انجام فرایض این شب‌ها، پلیس راهور تهران بزرگ نیز به جهت سهولت رانندگان و حضور در مراسمات این شب‌ها وهمچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیر‌ها، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را اندیشیده است.


وی افزود: همکاران بنده در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا، حسینه‌ها و امامزاده‌هایی که مراسمات شب‌های قدر برگزار می‌گردد حضور صددرصدی و فعال دارند.


سرهنگ مومنی بیان داشت: در محل‌هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع رسانی می‌گردد.


معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: توصیه می‌گردد خودرو‌های خود را به گونه‌ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد پارک باشد که هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج شوند.


سرهنگ مومنی گفت: در این سه شب قدر تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود. همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.


وی اظهار داشت: به رانندگان توصیه می‌شود از توقفات دوبله و سد معبر در سطح معابر خصوصا اطراف محل برگزاری مراسمات و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع‌ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می‌شود جداخودداری نمایند.


معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می‌شود پس از اتمام مراسمات با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی نمایند وسرعت و سبقت را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث نباشیم.


در خاتمه به شهروندان توصیه می‌شود با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده‌ها، جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسمات شب‌های قدر و سهولت تردد‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه لیالی قدر در ایلام
  • خدمات رسانی ویژه در اولین شب قدر پایتخت
  • خدمات رسانی ویژه در اولین شب قدر
  • تمهیدات ویژه حمل‌ونقلی برای مراسم شب‌های قدر در اصفهان
  • خدمات رسانی ۱۶۴ اقامتگاه بوم گردی خراسان رضوی در ایام نوروز
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در سطح شهر ممنوع
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در هر سه شب فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع
  • خدمات‌رسانی ویژه اتوبوسرانی در شب های قدر
  • کمبودی در تامین سوخت جایگاه‌های استان سمنان نداریم