Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@14:13:52 GMT

توضیحات امیر نصیرزاده درباره جت آموزشی یاسین

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۹۱۶۳۵

توضیحات امیر نصیرزاده درباره جت آموزشی یاسین

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: جت آموزشی یاسین دقیقا مطابق با نیازهای آموزشی نهاجا ساخته شده و از آن در مقطع آموزش پیشرفته خلبانان استفاده خواهد شد.

به گزارش مشرق، امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه پرواز رسمی جت آموزشی یاسین که صبح امروز در پایگاه شهید نوژه همدان انجام شد، در خصوص اهمیت و ویژگی های این هواپیما اظهار داشت: جت آموزشی یاسین دقیقا مطابق با نیازهای آموزشی نهاجا ساخته شده و از آن در مقطع آموزش پیشرفته خلبانان استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: فیلم/ مراحل ساخت جت آموزشی یاسین وزیر دفاع: رونمایی از "یاسین" پیام روشنی در عرصه بین‌المللی دارد

امیر نصیرزاده گفت: کارشناسان و خلبانان نیروی هوایی ارتش از ابتدای کار ساخت این هواپیما در کنار متخصصان صنعت دفاعی بودند و می توان گفت که استفاده از این جت آموزشی بسیاری از نیازهای ما را برآورده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کار ساخت هواپیمای آموزشی از رزمی نیز سخت تر است، تصریح کرد: در هواپیمای آموزشی خلبانان جوان آموزش می‌بینند و برای همین باید از یک قابلیت بالا برخوردار باشند و امر زهم دیدیم که لبان ما به چه اطمینان خاطری با این هواپیما پرواز کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن امیر نصیرزاده نیروی هوایی ارتش پایگاه شهید نوژه همدان جت آموزشی یاسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش اسلامی از منظم‌ترین و سالم‌ترین سازمان‌های کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حمیدرضا رحمت‌پور پ یش از ظهرسه شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک روز ارتش اظهار کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری رژه از برنامه‌های روز ارتش در استان است.

وی یادآور شد: مسابقات ورزشی برای خانواده‌ها و کارکنان، غبار روبی مزار شهدا رژه نیروهای مسلح، مسابقات راهپیمایی و کوهپیمایی برای خانواده‌های ارتشیان از دیگر برنامه‌های روز ارتش است.

فرمانده لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان با بیان اینکه ارتش سرمایه اصلی کشور است، افزود: برخی سازمان‌ها مثل آموزش و پرورش نیاز ضروری جامعه است اما ارتش پایه اصلی اقتدار و امنیت کشور بوده و الگوی کشور ما محسوب می‌شود.

امیر رحمت‌پور یادآور شد: ارتش اسلامی از منظم‌ترین و سالم‌ترین سازمان‌های کشور است که با سه نیروی زمینی، هوایی و دریایی در خدمت مردم و دفاع از کشور است.

داشتن آسمانی امن از افتخارات ارتش است

وی داشتن آسمانی امن را از افتخارات ارتش خواند و گفت: با وجود تهدیدات دشمن امنیت آن برقرار است.

توانمندی پهپادی نیروی ارتش جمهوری اسلامی و تغییر در سازمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی که در عرض ۲۴ ساعت می‌تواند یک لشکر را از شرق به غرب و بالعکس جابجا کند از دیگر مباحثی بود که توسط امیر رحمت پور ارائه شد.

فرمانده لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان خاطرنشان کرد: نیروی زمینی با صلابت و قدرت برای دفاع از کشور فعال است و مرزهای کشور به خوبی نگهبانی می‌شود

وی اذعان کرد: ارتش همه نیروها و امکانات را در درون خود دارد و از زمین، هوا و دریای مملکت حراست می‌کند و امنیت امروز ما مرهون تلاش مشترک همه نیروهای مسلح است که بخش عمده آن مرهون خدمات ارتش جمهوری اسلامی است.

ارتش در مواقع نیاز به کمک مردم می‌شتابد

وی اعلام کرد: از توانایی‌های ارتش، توانمندی مردم یاری ارتش است که نمونه‌هایی در طول سالیان گذشته دیده شده که در گلستان و سرپل ذهاب و مناطق سیل و لزله زده تلاش همه جانبه برای آلام مردم انجام داد.

امیر رحمت پور اضافه کرد: در جریان کمبود آرد طی سنوات قبل و در جریان بارش برف سقز، وقوع رانش زمین و شکسته شدن ۳۷۰ تیر برق روستاهای اطراف سقز همرزمان ارتش در صحنه حضور یافتند و کمک کردند تا برق با همکاری اداره برق وصل شود.

وی احداث جاده‌های روستایی، آبرسانی به مناطق روستایی، بازگشایی معابر در مواقع مورد نیاز، انجام کارهای درمانی، حرفه آموزی سربازان با همکاری اداره‌کل آموزش‌های فنی حرفه‌ای را از دیگر اقدامات ارتش دانست که در استان کردستان انجام می‌شود.

کد خبر 6079740

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر فرهنگ درباره بنیاد پویانمایی و قیمت بلیط کنسرت
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، زوال آنها به تعجیل می‌افتد
  • با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • ارتش اسلامی از منظم‌ترین و سالم‌ترین سازمان‌های کشور است
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)