Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حاجی‌میرزایی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان گنبدکاووس درجمع خبرنگاران اظهار داشت: همه تلاش آموزش و پرورش، زیرپوشش تحصیلی قراردادن فرزندان این مرز و بوم در سراسر کشور است.

وی، مشکلات اقتصادی و خانوادگی را از مهمترین علل بازماندن کودکان از تحصیل اعلام کرد و بیان داشت که بایستی با گفت و گو با خانواده‌ها و بررسی مشکلات آنها، شرایط را برای حضور کودکان در مدارس فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی‌میرزایی اضافه کرد: چتر آموزش و پرورش ایران بسیار گسترده است و هم اکنون ۲۳ هزار واحد آموزشی در نقاط مختلف کشور داریم که هر کدام فقط ۱۰ دانش‌آموز دارند که نشان از توسعه عدالت آموزشی در کشور است.

وی با اشاره به افتتاح درمانگاه فرهنگیان گنبدکاووس تصریح کرد: یکی از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش، تامین رفاه و معیشت جامعه فرهنگیان و خانواده این قشر فرهیخته بوده و راه‌اندازی این درمانگاه نیز در راستای تحقق این سیاست انجام شده است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان گنبدکاووس با بهسازی یکی از فضاهای آموزشی این شهرستان و با هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده تا به پنج هزار فرهنگی شاغل و حدود چهار هزار فرهنگی بازنشسته گنبدکاووس خدمات ارائه نماید. 

به گزارش ایرنا، درمانگاه شبانه‌روزی فرهنگیان گنبدکاووس در زمینی به مساحت تقریبی ۹۰۰ متر با زیربنای ۳۰۰ مترمربع و ۱۰ اتاق، با بهسازی یک واحد آموزشی این شهرستان راه اندازی شده است.

این درمانگاه که مجوز آن توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان صادر شده است، خدمات پزشک عمومی و  متخصص داخلی، خدمات دندان‌پزشکی، آزمایشگاه، نوار قلب، جراحی سرپایی، پانسمان و تزریقات را به جامعه فرهنگیان گنبدکاووس و شرق استان گلستان ارائه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، در مراسم افتتاح این درمانگاه، استاندار گلستان، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسوولان گنبدکاووس به همراه برخی فرهنگیان این شهرستان حضور داشتند.

آموزش و پرورش شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس افزون بر ۸۰ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم و حدود پنج هزار فرهنگی شاغل در مدارس دولتی و غیر دولتی دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس بازمانده از تحصیل آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریبف حسین رنجبر گلشواری افزود: طرح ملی «مسطورا» به منظور ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین جامعه، دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان با بالاترین آمار شرکت کننده در سطح ۲۳ منطقه آموزش و پرورش استان هرمزگان در حال برگزاری است که اداره آموزش و پرورش قشم با استقبال خوب نوجوان و نوجوانان در جایگاه نخست بیشترین شرکت کننده در این طرح قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: در اجرا و برگزاری طرح زندگی با آیه‌ها در بین دانش آموزان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس تلاش بر این است که از مفاهیم و مضامین قرآنی بیشترین بهره‌برداری به عمل آید و نسل جوان و نوجوان بتوانند آیات قرآن را به مرور فرا گرفته و با مفاهیم آن آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم با اشاره به اینکه قرآن کریم به عنوان کتاب انسان‌ساز و حیات‌بخش جامعه اسلامی می‌تواند بهترین و شایسته‌ترین مجموعه تربیتی و منش صحیح رفتاری در جامعه باشد، گفت: این کتاب آسمانی کار آمدترین آموزه‌ای است که جامعه بشری محتاج آن است و به یقین سلامت، رستگاری و فلاح جامعه نیز نشات گرفته از همین کتاب قابل ستایش، درخور تحسین و برتر است.
 
رنجبر گلشواری اظهار کرد: در سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته توسعه آموزش های قرآنی در مدارس این شهرستان مرزی از برنامه های محوری آموزش و پرورش است که با به بار نشستن این برنامه ها در آینده نزدیک تاثیرات عملی آموزه های قرآنی را در این جزیره مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی