Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ‌کننده نهاجا گفت: تا امروز قریب به ۸ هزار مراجعه زوار به بیمارستان صحرایی نهاجا در مرز مهران به ثبت رسیده است. تاریخ انتشار: 10:59 - 25 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۵۲۳

امیر «مهدی هادیان» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به خدمات‌دهی بیمارستان صحرایی نیروی هوایی ارتش در مرز مهران به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: تا امروز قریب به ۸ هزار مراجعه زوار به بیمارستان صحرایی نهاجا در مرز مهران به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیمارستان صحرایی مهران دارای چندین بخش و ۵۰ تختخواب است و به زائران اربعین حسینی به صورت رایگان خدمات ارائه می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا یادآور شد: همچنین روزانه بیش از ۴۰ هزار پرس غذا از سوی نیروی هوایی ارتش در منطقه مرزی مهران پُخت و توزیع می‌شود.

امیر هادیان عنوان کرد: امکانات و خدمات نیروی هوایی ارتش، در مسیر بازگشت زائران اربعین نیز در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر هادیان معاون هماهنگ کننده نهاجا نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از تردد ۱۸۱ هزار و ۳۸۴ مسافر از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا هفتم فروردین‌ماه از مرز بین‌المللی مهران خبر داد‌. - اخبار استانها -

سیدزاهدین چشمه خاور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با بیان اینکه تعداد 169 هزار و 937 نفر تبعه ایرانی در بازه زمانی 24 اسفندماه سال گذشته تا 7فروردین‌ماه از مرز مهران ورود یا خروج داشته‌اند، اظهار داشت: مسافران ایرانی ورودی مرز مهران 62 هزار و 378 نفر و خروجی‌ها از این مرز نیز  در این مدت 107 هزار و 588 نفر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: همچنین در این مدت 11 هزار و 448 نفر اتباع خارجی از طریق مرز مهران تردد کرده‌اند که از این تعداد 3 هزار و 732 نفر به کشور ورود و 7 هزار و 716 نفر نیز از مرز مهران خارج شده‌اند.

به گزارش تسنیم، مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق اصلی‌ترین و مهمترین گذرگاه زمینی برای تردد زائران است.

در ایام اربعین امسال بیش از 55 درصد زائران اربعین از مهران تردد کردند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی
  • ورود بیش از ۷ میلیون زائر به خراسان رضوی
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر و مسافر به خراسان رضوی
  • حملات هوایی به غرب خان یونس و اطراف بیمارستان شفا
  • تشرف نزدیک به ۲۶۸ هزار زائر به حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • برگزاری باشکوه اربعین و انتخابات دو توفیق بزرگ سال قبل استان ایلام بود
  • ۱۰۰ واحد بوم‌گردی ایلام آماده پذیرایی از گردشگران است
  • تشرف نزدیک به ۲۶۸ هزار زائر به حرم مطهر شاهچراغ(ع)