Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تصویر این موش‌خرمایی‌کوهی هراسان از روباه، برنده امسال جایزه عکس حیات‌وحش شده است. تاریخ انتشار: 10:59 - 25 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۶۵۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، تصویر این موش‌خرمایی‌کوهی هراسان از روباه، برنده امسال جایزه عکس حیات‌وحش شده است.

برنده، یونگ‌کینگ بائو، عکاسی از چین است و این عکس را اوایل بهار گرفته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکسی که به قول گاردین نشان‌دهنده هم‌زمان ترس و طنز در طبیعت است.

طبق گفته عکاس، موش خرمایی که در میانه خواب زمستانی برای خوردن غذا بیدار شده، و از لانه‌اش بیرون آمده از دیدن روباه خیلی ترسیده، اما روباه گویا بهش کاری نداشته و راه خود را گرفته و رفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حیات وحش روباه خواب زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۹۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد جنوبی اردبیل را در می‌نوردد

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی جو استان تا روز پنج شنبه پایدار خواهد بود اما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه جریانات شمالی بوده و وزش بادهای شرقی همچنان در سطح استان تداوم خواهد یافت.

وی افزود: با تغییر جریانات جوی طی روز پنج شنبه، شاهد وزش باد جنوبی تند تا گاهی نسبتاً شدید به ویژه در مرکز و جنوب استان خواهیم بود، دما نیز طی مدت مذکور افزایش محسوسی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: طی روزهای جمعه و شنبه شاهد توسعه ناپایداری فصلی و محلی در بخش‌های مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود که طی ساعات بعدازظهر و عصر موجب وزش تندباد موقتی، افزایش ابرهای همرفتی و رگبار باران و رعدوبرق در نواحی مستعد با احتمال اصابت صاعقه خواهد شد.

کوهی با بیان اینکه دمای هوا طی این دور روز تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6079999

دیگر خبرها

  • لحظه احساسی رسیدن بچه روباه به مادرش در خیابان ولنجک + فیلم
  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبز‌ها در آخر هفته تلویزیون
  • سبزی کوهی؛ نچینیم و نخریم؛ چرا؟
  • (ویدئو) لحظه پیوستن روباه مادر به توله‌اش در ولنجک تهران
  • برداشت بی رویه گیاهان کوهی از طبیعت
  • بهترین و ساده ترین روش پاک کردن کنگر کوهی
  • وزش باد جنوبی اردبیل را در می‌نوردد
  • نگاهی به تاریخ جهان در مجموعه نمایشی «هیس هیچی نیست»
  • ثبت تصویر دوقلوزایی بز کوهی در منطقه حفاظت شده «خائیز»+ فیلم
  • دوقلوزایی بز کوهی منطقه حفاظت شده خاییز + فیلم